کریپتوتب ایران

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

کریپتوتب ایران

کریپتو تب چیست ؟ دانلود نسخه اصلی کریپتو تب، آموزش نصب کریپتو تب و ماینینگ کم هزینه ارز دیجیتال ، این سایت جهت آشنایی ایرانیان با مفاهیمی مانند ارز دیجیتال ، ماینینگ ، کریپتو تب ، بیتکوین و غیره ایجاد شده است.
دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر شخصی ، رایانه و تلفن یا گوشی های هوشمند به همراه آموزش استخراج و برداشت ارز دیجیتال بیت کوین از نرم افزار کریپتو تب.
دقت کنید که نرم افزار نسخه ای به نام پرو یا حرفه ای ندارد و تنها یک نسخه عملیاتی دارد.

بایگانی
آخرین مطالب

زیر مجموعه سازی و شبکه در کریپتوتب

تا اینجا با کریپتوتب و فعالیت آن به صورتی که بر روی کامپیوتر شخصی و لپ تاپ کار کند به طور کامل آشنا شده اید. اکنون می دانید که این نرم افزار و مرورگر اینترنتی می تواند با توجه به الگوریتمی که در داخل خود دارد از منابع سیستم شما به نحوه بهینه ای استفاده کند و اقدام به استخراج ارز دیجیتالی نماید.  

همچنین در سایر منو ها در مورد ارز دیجیتال ( رمز ارزها مانند بیت کوین) ، ماینینگ یا استخراج ، کیف پول و اخبار توضیحاتی را برای شما ارائه کرده ایم. اما یکی از نقاط قوت کریپتو تب در شبکه آن و سیستم زیرمجموعه گیری آن نهفته است. این قابلیت در کریپتو تب در کنار سادگی فعالیت خود نرم افزار بر روی سیستم به شما این امکان را می دهد تا با سرعت زیاد اقدام به ساختن شبکه و رشد آن کنید. شبکه سازی و رشد زیر مجموعه در کریپتو تب بسیار ساده است. به سرعت رشد می کند و با توجه به اینکه در کریپتو تب نه کالایی مبادله می شود و نه پولی بین فرد یا افرادی جابجا می شود و درآمد تنها بر اساس میزان فعالیت انجام شده به صورت بیت کوین پرداخت میشود ، در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید اقدام به گسترش شبکه خود کنید. 

پرداخت درآمد از سوی کریپتو تب به ما و شما دقیقا همان عملی است که ماینرهای حرفه ای بر اساس فعالیت سیستم های قوی خود نیز در درون شبکه بلاک چین دریافت می کنند. 

فقط کافی است در شبکه های اجتماعی از دوستان خود بخواهید تا مانند شما به کسب سود از اینترنت اقدام کنند. همین !

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----

 

 

علاوه بر اینها قسمت های مختلف نرم افزار کریپتو تب را در این صفحه برای شما شرح می دهیم . امیدواریم با شرح مناسب بخشهای مختلف زیرمجموعه سازی در کریپتوتب بتوانید درک بهتری از این مرورگر داشته باشید و همواره رو به گسترش فعالیت کنید.

 

کریپتو تب به صورت زیر بدست آوردن درآمد را با استفاده از این نرم افزار برای شما مشخص می کند. در قدم اول شما می بایست کریپتوتب را پس از دانلود و نصب به درستی فعال سازی نمایید. سپس می بایست بر اساس تصویر زیر اقدام کنید.

 

 

در اولین قدم شما لینک شخصی سازی شده خود را برای دوستان خود ارسال می کنید . بهتر است که همراه با ارسال لینک توضیح مناسبی در خصوص انجام کار با کریپتو تب چیست به آنها بدهید. مطمئن باشید که اگر توضیح صحیحی در خصوص ارزهای دیجیتال و کریپتو تب و آینده این کار برای آنها بیان کنید با کمال میل می پذیرند چرا که هیچ گاه کسب درآمد از این ساده تر نبوده است. یا میتوانید لینک همین وب سایت را برای آنها ارسال کنید و از آنها بخواهید کمی وقت جهت مطالعه شیوه درآمدی جدید صرف کنند. 
تجربه ما نشان داده است که بسیاری از افراد چیزهایی جسته و گریخته در مورد ارز های دیجیتال شنیده اند و هیچ کدام سر رشته ای از اصل موضوع ندارند چه رسد به کریپتو تب ! بنابراین توصیه می شود که دوستان نزدیک خود را به صورت انفرادی دعوت به استفاده از نرم افزار نمایید.

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----

 

پس از دعوت از دوستان به استفاده از کریپتو تب برای ساختن درآمدی مبتنی بر ماینینگ ، این افراد به زیر مجموعه شما اضافه می شوند. همین امر موجب می شود که درصدی از درآمدی که آنها بدست می آورند نیز به شما پرداخت شود که با گسترش شبکه زیر مجموعه کریپتوتب شما تبدیل به غول درآمد سازی می شود. 

جهت معرفی دوستان خود بر اساس شیوه افلییت مارکتینگ موجود ، کریپتو تب برای شما مواردی را از پیش آماده کرده است . موارد از پیش آماده شده به صورت تصویر زیر دیده میشود.

 

 

 

 

در این قسمت کریپتو تب موارد متعددی را برای شما تدارک دیده است. از این موارد و آیتم ها می توانید استفاده کنید تا در کار خود استفاده بهینه داشته باشید. این موارد شامل منابع برند کریپتو تب از جمله آیکون کریپتو تب ، لوگوی کریپتو تب ، تصاویر رابط کاربری کریپتو تب و انواع بنر ها است. همچنین در ادامه همین صفحه لندینگ پیج های متفاوتی از کریپتو تب در دسترس است. در انتها هم برخی تصاویر دیگر را در اختیار شما قرار داده است تا از تصاویر اورجینال کریپتو تب استفاده کنید. کمی پایین تر و در انتهای صفحه نیز برخی از ویدئو های کریپتو تب در دسترس شما است. 

 

در قسمت همکاری در کریپتو تب تا 10 سطح می توانید زیر مجموعه خود را گسترش دهید. در این مسیر هیچ محدودیتی ندارید. کریپتوتب دست شما را باز گذاشته است. 

 

 

 

همانطور که در تصویر بالا می بینید و احتمالا میدانید مجموعه ای از افراد که حول یک فعالیت گرد هم می آیند به این ترتیب رو به گسترش می رود. 10 سطح و در هر سطح هر چقدر افراد بیشتر می توانند وارد شوند و به فعالیت بپردازند.  بر اساس همین تصویر که در سایت رسمی کریپتوتب وجود دارد شما از ماینینگ سطح یک خود 15% ، از سطح دو 10% ، از سطح سه 5% عایدی دریافت می کنید. این شرایط تا سطح 10 ام با درصد عایدی 0.0625% ادامه خواهد داشت. 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----

 

آنچنان که دریافتید با پایین رفتن سطح مجموعه در کریپتو تب درصد عایدی از آن سطح کاهش می یابد که علت آن گستردگی وصف ناپذیر تعداد ماینر ها است. شما ممکن است در سطح اول خود تنها 5 نفر از دوستان خود را داشته باشید ولی در سطح آخر که سطح 10 در زیر مجموعه کریپتو تب است تعداد افراد مجموعه به حدود 10 میلیون نفر خواهد رسید. در نگاه اول شاید این تعداد از افراد خیلی زیاد باشد و حتی بعید به نظر برسد ولی نکته آن است که حتی اگر به حدود 20% از این عدد هم برسیم باز هم کسب درآمد خوبی از اینترنت داشته ایم. 

 

در همین راستا کریپتو تب یک ماشین حساب احتمالات را برای شما در نظر گرفته است که در این صفحه آن را مشاهده می کنید. در این ماشین حساب در قسمت راست عدد 5 نشان داده می شود و در سمت چپ نیز عدد 5 وجود دارد. 

 

 

کریپتوتب در این ماشین حساب، تعداد دوستان شما را برای مجموعه سازی به صورت پیش فرض 5 فرد در نظر گرفته است . در قدم بعدی برای آنها هم همین فرض را در پیش گرفته است. 

این اسلایدر ها قابل تنظیم و جابجایی است. می توانید آنها را در کریپتو تب جابجا کنید. مثلا میتوانید تعداد دوستان خود را بسیار بیشتر و یا بسیار کمتر در نظر بگیرید. 

پس از جابجایی و تنظیم دلخواه ، دکمه بزرگ زیر آن را کلیک کنید. سپس اتفاقی به صورت تصویر زیر رخ داده شده و نشان داده می شود. ما جهت هماهنگی بیشتر با کریپتو تب اصلی در همین جا نیز تعداد را بر روی عدد 5 نگه داشته ایم و محاسبات را انجام داده ایم. 

 

 

 

در این تصویر ما با حفظ حالت پیش فرض اقدام به اجرا محاسبات در کریپتو تب کرده ایم. همانطور که می بینید با فرض اضافه شدن 5 نفر به مجموعه ، درآمد ماهانه از کریپتوتب و به صورت بیت کوین برابر با 1.76 بیت کوین و برابر با 40636 دلار خواهد بود و تعداد دوستان شما در مجموعه به بیش از 9میلیون نفر خواهد رسید. 

 

برای دعوت از دوستانتان جهت همراهی با شما در کریپتو تب باید Link ID  خود را برای آنها ارسال کنید. این لینک در تصویر زیر نشان داده شده است .

 

 

شما با کلیک بر روی دکمه کپی می توانید لینک خود را کپی کنید و درون شبکه های اجتماعی برای دوستان خود ارسال کنید. همچنین می توانید به شبکه های اجتماعی کریپتو تب در بخش روبروی همین قسمت بپیوندید.

 

خب تا اینجای کار بخش های مختلف صفحه اصلی نرم افزار کریپتوتب را برای شما نشان داده و توضیح دادیم. اما این نرم افزار شامل بخشهای دیگری نیز هست که از طریق دو لینک بالای صفحه به نام های  Affiliate Dashboard   و  Promo and links  قابل دسترسی است. هر دوی این لینک ها در مورد فعالیت حال حاضر کریپتو تب بر روی سیستم شما و درآمدزایی مستقیم شما از فعالیت کریپتو تب تاثیری ندارند. اما اگر خواسته باشید تا شبکه وسیعی از افراد را گرد آورید و راه ثروتمند شدن از طریق ماینینگ با استفاده از کریپتو تب را به آنها نیز آموزش دهید این دو گزینه برای شما بسیار مهم و حیاتی خواهند بود. هر دوی این بخش ها را در منوی همکاری به طور کامل توضیح خواهیم داد ولی در اینجا به صورت خلاصه اشاره ای به آنها خواهیم داشت .

بخش  Affiliate Dashboard  یا همان داشبور همکاری در کریپتو تب به صورت زیر برای شما نشان داده خواهد شد

 

 

1- همان داشبورد است و با کلیک بر روی آن این صفحه ریفرش میشود. شامل چند بخش است که در بخش بعدی همین صفحه آن را توضیح خواهیم داد. 

2- نشان دهنده تعداد سیستم هایی است که شما به صورت مستقیم درون کریپتو تب فعال نموده اید. شما می توانید بیش از 1 سیستم را به صورت مستقیم و یا اکانت های مختلف راه اندازی کنید و در یکجا آن ها را مدیریت کنید. 

3-برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی و جهت سرعت بیشتر برای شما این بخش دارای تصاویری از نرم افزار کریپتو تب، لوگو و آیکون ها است . شما می توانید در اندازه های متفاوت اقدام به دانلود آنها نمایید. 

4-در برگیرنده توضیحات اصلی و کلی در مورد نرم افزار کریپتو تب می باشد. همچنین درون آن یک ماشین حساب احتمالات قرار دارد که نشان می دهد در صورت گسترش شبکه شما چه میزان درآمدی در انتظار شما است. 

5-میزان بیت کوین ماین شده در سیستم شما درون کریپتو تب را نشان می دهد. 

6-میزان بیت کوین ماین شده در سیستم شما درون کریپتو تب را نشان می دهد. 

7-این بخش درون کریپتو تب از سمت چپ به راست شامل موارد زیر است : 

- لینک آی دی شما که نشان دهنده لینکی است که سیستم با آن شما را شناسایی و زیر مجموعه شما را اضافه می کند.

-دکمه کپی لینک درون ماینر کریپتو تب.

-توضیحی که شما در سیستم کریپتو تب برای هر لینک خود درج کرده اید .

-تعداد دفعاتی که لینک شما بر روی سرور کریپتو تب باز شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب از روی سرور کریپتو تب و توسط لینک شما دانلود شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب پس از دانلود از سرور کریپتو تب بر روی سیستم هایی نصب شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب پس از دانلود از سرور کریپتو تب بر روی سیستم هایی نصب شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب پس از نصب بر روی سیستم ها به طور صحیح فعال سازی شده است. 

-میزان بیت کوین ماین شده در سیستم شبکه ای شما درون کریپتو تب را نشان می دهد. 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----

 

 

پس از توضیح بخش اول مربوط به داشبورد ، قسمت دوم از این منو را برای شما تشریح خواهیم کرد.

در تصویر زیر این بخش از نرم افزار کریپتو تب در زیر منوی داشبور را مشاهده مینمایید.

 

 1- گزینه اول نشان دهنده کل این باکس است که شامل مجموع تمامی شبکه ماینینگ های فعال در کریپتو تب است. این شبکه در واقع شامل سیستم خود شما و تمامی دوستانتان به عنوان زیرمجموعه شما در کریپتو تب است. 

2- این قسمت نشان دهنده سیستم خود شما است. اگر تعداد بیش از یک سیستم را با یک اکانت گوگل مشابه در کریپتو تب فعال کرده باشید در اینجا عددی به غیر از یک را خواهید دید. 

3- نشان هنده تعداد دفعالتی است که مرورگر کریپتو تب توسط لینک آی دی شما مورد دانلود قرار گرفته است. 

4- نشان هنده تعداد دفعالتی است که مرورگر کریپتو تب توسط لینک آی دی شما مورد نصب صحیح قرار گرفته است. 

5- نشان هنده تعداد ماینر هایی است که زیر مجموعه مرورگر کریپتو تب و توسط لینک آی دی شما مورد دانلود ، نصب صحیح و فعال سازی  قرار گرفته است و هم اکنون روشن است و در حال ماینینگ می باشد.

6- این قسمت نشان دهنده میزان بیت کوین درآمدی شما بر اساس تخمینی از دلار برای شما است. 

7- این قسمت سطوح افرادی است که توسط شما و یا زیر مجموعه شما به استفاده از کریپتو تب دعوت شده اند و آن را پذیرفته اند. در نظر داشته باشید که این سطوح می تواند تا 10 ادامه یابد و در تعداد در هر سطح هیچ محدودیتی ندارید. 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----