کریپتوتب ایران

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

کریپتوتب ایران

کریپتو تب چیست ؟ دانلود نسخه اصلی کریپتو تب، آموزش نصب کریپتو تب و ماینینگ کم هزینه ارز دیجیتال ، این سایت جهت آشنایی ایرانیان با مفاهیمی مانند ارز دیجیتال ، ماینینگ ، کریپتو تب ، بیتکوین و غیره ایجاد شده است.
دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر شخصی ، رایانه و تلفن یا گوشی های هوشمند به همراه آموزش استخراج و برداشت ارز دیجیتال بیت کوین از نرم افزار کریپتو تب.
دقت کنید که نرم افزار نسخه ای به نام پرو یا حرفه ای ندارد و تنها یک نسخه عملیاتی دارد.

بایگانی
آخرین مطالب

در اینجا بیش از هر موضوع دیگری سوالات شما را در خصوص کریپتو تب مطرح کرده و پاسخ خواهیم داد. در همین بخش نیز لینک دانلود نرم افزار را قرار می دهیم تا در اسرع وقت به آن دسترسی داشته باشید. 

جهت ماینینگ ارز دیجیتال از طریق لینک زیر وارد شوید. همچنین در قسمت دانلود و نصب چگونگی این کار را به شما آموزش داده ایم. در لینک زیر می توانید بیت کوین را بدون خرید ماینر استخراج کنید. 

 

--------لینک دانلود و نصب نرم افزار  کریپتو تب برای نصب بر روی رایانه -------

هم اکنون دانلود کنید و از فعالیت در اینترنت سود و درآمد کسب کنید.

اکنون سوالات متداول و پاسخ ها :

 

فعالیت ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال چه منابعی را استفاده خواهد کرد؟

استخراج ارز دیجیتال در مقیاس بزرگ نیازمند سرمایه گذاری زیادی است. جدای از مکان مناسب ، نیاز به برق ، اینترنت  و سخت افزارهایی بسیار قوی دارد. منظور از سخت افزار نیز پردازنده و کارت گرافیک است. که این موارد هزینه های زیادی را به ماینر ها تحمیل می کند. در روشی که کریپتو تب در پیش گرفته است این سرمایه ها و نیازمندی ها حذف شده و متکی بر سیستم های خانگی و افراد است. 

 

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال شکل خاصی از پول هستند که بر پایه علم رمزنگاری ساخته شده‌اند. ویژگی مهم آن‌ها غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیری بلاک چین آن‌هاست که در اغلب این ارزها، چنین خصوصیاتی مشاهده می‌‌شوند.

 

ارزهای دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟

تقریبا تمام ارزهای دیجیتال بر بستر بلاک چین کار می‌کنند. با این حال هر یک از آن‌ها بلاک چین را به طریق متفاوتی پیاده‌سازی کرده که در سازوکارهای اجماع این مورد مشاهده می‌شود.

 

چگونه ارزهای دیجیتال را بخریم یا بفروشیم؟

ارزهای دیجیتال را می‌توان از طریق صرافی‌های آنلاین داخلی خریداری کرد و یا به فروش رساند. برای این کار نیاز به گذراندن عملیات احراز هویت دارید.

 

آیا تمام ارزهای دیجیتال معتبر هستند؟

خیر. شاید بیش از 3 هزار نوع ارز منتشر شده و این لیست هر روز در حال گسترش است. معتبرترین ارز دیجیتالی بیت کوین است و پس از آن میتوان از اتریوم نام برد. 

 

آیا ماینینگ فعالیتی سودآور است؟

استخراج رمزارز ها یک فعالیت تخصصی است و اگر سنجیده اقدام شود حتما سودآور خواهد بود. ضمنا باید به قوانین و مصارف برق و شرایط آن توجه کنید. در مجموع دنیای ارزهای دیجیتال دنیای آینده است و نمی توان از آن چشم پوشید. 

 

کریپتو تب چیست؟

کریپتو تب (CryptoTab Browser)  پیش از هر چیز یک مرورگر اینترنتی امن است . این نرم افزار پیش تر یک پلاگین در مرورگر اینترنتی محبوب گوگل یا همان کروم بوده است. در نسخه جدید این نرم افزار به طور کاملا مستقل فعالیت می کند و البته شباهت زیادی با کروم و فایر فاکس و یا اج مایکروسافت دارد. این مرورگر چندین ویژگی مهم مانند کم حجم بودن ، پر سرعت بودن و قابلیت استفاده بر روی سیستم عامل های مختلف را دارد و الیته دارای یک الگوریتم داخلی جهت ماینینگ است.

 

آیا کریپتو تب برای رایانه من مشکلی ایجاد می کند؟

خیر ، الگوریتم های بهینه شده در این نرم افزار به گونه ایست که جهت فعالیت بر روی رایانه و گوشی ها هیچ گونه مشکلی به وجود نمی آورد. 

 

 

آیا کریپتو تب کلاهبرداری است؟

پاسخ به این سوال بیشتر در سوال نهفته است. چه چیزی کلاهبرداری است؟ شما در کار با کریپتوتب نه به کسی ، نه به جایی و ... پولی نمیدهید که کسی از شما کلاهبرداری کرده باشد و کسی هم به شما پولی نمی دهد. فقط بر اساس کاری که انجام میشود درآمدی خواهید داشت. حال هر اندازه کار شما بزرگتر و دقیق تر باشد درآمد بیشتری خواهید داشت. 

ضمنا کریپتو تب هیچ محصولی را به شما نمی فروشد و در آینده هم این کار را نخواهد کرد. پس کلاهبرداری در میان نیست. ضمن اینکه با این فعالیت شما می توانید برای کشور خود ارز آوری نیز کرده باشید.

 

آیا فعال سازی کریپتو تب فقط با اکانت گوگل امکان پذیر است؟

خیر این کار از طریق اکانت فیس بوک هم ممکن است اما به دو علت اکانت گوگل برای ما بهتر است. اول اینکه فیس بوک فیلتر است دوم آنکه اکانت گوگل در دسترس تر است و راحت تر نیز هست.  

 

اگر در بحث همکاری فردی را به کریپتو تب دعوت نکنم درآمد زایی من چگونه میشود؟

خوب اگر فقط سیستم خود را به این امر اختصاص دهید سرعت درآمد زایی شما بسیار کم خواهد بود چرا که در بحث ماینینگ عاملی وجود دارد به نام سختی شبکه که در مورد بیت کوین به حد اعلای خود رسیده است . بنابراین جهت افزایش درآمد زایی خود بهتر است دوستان خود را به این سیستم معرفی کنید و به این ترتیب آنها هم سود کسب کنند.

 

کدام کیف پول بهتر است؟

بهترین کیف پول امن ترین آنها است. شما با بررسی کیف پول ها و سوابق شان می توانید بهترین کیف پول را با توجه به شرایط خود انتخاب و استفاده کنید. 

به نظر ما استفاده از کیف پول بر روی رایانه از بقیه موارد پس از کیف پول های سخت افزاری بهتر است.

 

لینک مستقیم دانلود نرم افزار کریپتو تب چیست؟

در پایین لینک مستقیمی را برای دسترسی به صفحه دانلود برنامه قرار میدهیم 

https://cryptotabbrowser.com/17011417

 

 

 

 

 

نظرات  (۲)

  • سینا طاهرخانی
  • با سلام  وخسته نباشید من نرم افزار رو نصب کردم اما وقتی لینک عضو گیری رو می فرستم این پیام مشاهد ه می شود لطفا منو راهنمایی فرمایید

    Requested DynamicLink must be on sub-domain.

    If you are the developer of this app, ensure that your Dynamic Links domain is correctly configured and that the path component of this URL is valid.

    پاسخ:
    با سلام 

    در هنگام برداشتن آدرس لازم نیست کار خیلی خاصی انجام بدید. در همان صفحه اول نرم افزار که در حال جابجایی و نشون دادن هش ریت هست، باکس 4 ام لینک آی دی شما رو زده و روبروش یه دکمه کپی. همین. اگر کار دیگه ای جهت ارسال لینک عضویت می کنید مسیر رو اشتباه میرید.
    من نمونه میدم بهتون
    https://cryptotabbrowser.com/16978978

    لینک باید این شکلی باشه

    سلام.وقتتون به خیر.یه سوال داشتم.می شه مثلا ۱۰۰ تا بوستر یه ماهه برای کریپتوتب فعال کرد و همزمان ازشون استفاده کرد؟

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی