کریپتوتب ایران

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

کریپتوتب ایران

کریپتو تب چیست ؟ دانلود نسخه اصلی کریپتو تب، آموزش نصب کریپتو تب و ماینینگ کم هزینه ارز دیجیتال ، این سایت جهت آشنایی ایرانیان با مفاهیمی مانند ارز دیجیتال ، ماینینگ ، کریپتو تب ، بیتکوین و غیره ایجاد شده است.
دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر شخصی ، رایانه و تلفن یا گوشی های هوشمند به همراه آموزش استخراج و برداشت ارز دیجیتال بیت کوین از نرم افزار کریپتو تب.
دقت کنید که نرم افزار نسخه ای به نام پرو یا حرفه ای ندارد و تنها یک نسخه عملیاتی دارد.

بایگانی
آخرین مطالب

تحلیل دنیای رمز ارز ها

1401-08-18

روز شگفت انگیز ارزها 

در تاریخ 20 مهر گزارشی را ارائه دادیم.... هنوز به نظر میرسد که بیت کوین شاید بتواند حمایت  18.000 دلاری را حفظ کند ولی آیا واقعا می تواند؟ 

با اظهارات دیروز جروم پاول رییس فدرال رزو و بحث نرخ بهره باز هم ارزها به شدت ریزش کردند. در حال نگراش این مطلب بیت منفی 5 ، اتریوم منفی 11 و... هستند. بیت کوین در زیر حمایت 18.000 دلاری در کانال  17000 دلاری در حال معامله است. به نظر میرسد که تورم و رکود جهانی موجب فروش بیشتر شده باشد. در حال حاضر نرخ هش ریت ماینر ها بالا است و آنها با قدرت تمام در حال ماینینگ ارزها هستند و البته اتریوم پس از آپدیت جدید و حرکت به سمت اثبات سهام بود که قیمت خود را در برابر دلار در کنار بیت کوین از دست داد. 

در هر صورت امروز روز خونین ارزها است. و به نظر من حمایت های قدیمی دیگر کارگر نخواهند بود. جهان ارزهای الکترونیکی به یک زمین جدید نیاز دارد. به یک حمایت و مقاومت جدید. حداقل در کوتاه مدت نیازمند آن است که دیگر به رشد های خیره کننده سال 2021 نگاه نکند و کارکرد اصلی خود را بیابد. ارز بودن. 

حتی رمز ارز بایننس که وابسته به پلتفرم صرافی بایننس است نیز امروز و با وجود خبر سوزانده شدن تعدادی توکن در منفی 10 در حال معامله است. به نظر میرسد که بازار به اخبار رمز ارزها واکنش نشان نمیدهد. در این میان یکی از راه ها همان است که در این وبلاگ معرفی کرده ایم. ماینینگ از طریق شبکه از افراد و سیستم ها. در این روش همواره در جریان حرکت رمز ارزها هستید. 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

 

1401-07-20

آیا حمایت  18.000 دلاری بیت کوین کار می کند؟!

درست است ! خیلی وقت است که در خدمت شما نبودیم اما بازار راکد این روزها دارای نشانه های تغییراتی است . بر اساس تحلیل های آنچین از شبکه بیت کوین ، قیمت تمام شده خرید های نهنگ هایی که فعلا اقدام به توزیع گسترده دارایی های خود نمی کنند در حد  16.000 دلار است. به نظر می رسد که این عدد یک حمایت قوی روانی است. از نظر من کف حمایتی که کار خواهد کرد  12.000 دلار است. اما آیا حمایت فعلی 18.000 دلاری کار خواهد کرد؟

در حال حاضر با توجه به طولانی شدن درجا زدن بیت کوین در قیمت محدوده  19.000 تا 21.000 دلاری انتظار افت قیمت همه را فرا گرفته است. این امر طبیعی است. با توجه به قدرت گرفتن شاخص دلار در محدوده بالای  110 واحدی ارزها و کمودیتی ها توان برخواست نخواهند داشت. هنوز کسی از تصمیم احتمالی فدرال رزرو سخن نمی گوید ولی افزایش  نیم درصدی احتمالی نرخ بهره می تواند بیت کوین را به پایین ترین قیمت های سال 2022 برساند. 

برای ماینر ها این قیمت ها هنوز هم با صرفه است. اما با بیت کوین 12.000 دلاری هنوز هم با صرفه خواهد بود؟ این مورد هنوز قابل پاسخ دادن نیست . در حال حاضر بزرگترین تغییر رخ داده و در حال اثر گذاری اتریوم و آپدیت شبکه آن است که موجب شده است دیگر به مانند قبل مورد استقبال طرفداران ارزهای دیجیتال نباشد. 

به صورت کلی توصیه می شود در این قیمت ها و شرایط بازار خرید و نگهداری ارز دیجیتال در برنامه شما نباشد.

 

 

 

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

 

1401-02-19

بیت کوین و شکست کف حمایت کانال صعودی هفتگی

خوب مبحث کاهش قیمت و یا ارزش بیت کوین در برابر دلار در حال حاضر برای ماینر ها زیاد مهم نیست. البته از یک مقدار عددی مشخصی به بعد ماینر ها با مشکل مواجه خواهند شد ولی هم اکنون با این قیمت ها که در حال حاضر در محدوده 33000 دلاری است ، فعالیت ماینینگ ارز دیجیتال بیت کوین سود آور محسوب میشود. 

از تورم جهانی نباید بگذریم. بروز تورم جهانی موجب بالا رفتن هزینه های ماینر ها در بلند مدت و کوتاه مدت خواهد شد. باید دید روند اصلاحات قیمت بیت کوین تا کجا ادامه خواهد داشت. صد البته که با سیستمی مانند کریپتو تب فعالیت ماینینگ ارز دیجیتال موجب بالاتر رفتن هزینه های آن نخواهد شد چرا که اصولا این فعالیت از همان ابتدا نیز بدون هزینه های اولیه و خریداری دستگاه خاصی بوده است. 

بیت کوین و  تقریبا تمامی آلت کوین هایی مانند بایننس ، اتریوم ، سولانا و... در فاز ماهانه ، هفتگی و زورانه اصلاحات قیمتی هستند. این روند کماکان ادامه دار خواهد بود. امروز بیت کوین با شکست خط کف کانال صعودی هفتگی و ماهانه رفتار قیمتی بسیار مهمی را رقم زده است. البته هنوز برای نتیجه گیری بسیار زود است چرا که  6 روز مانده است تا کندل هفتگی جدید بسته شود ولی ممکن است تا زمان بسته شدن کندل نیز برای بستن پوزیشن های خرید بسیار دیر شود. 

همانطور که قبلا گفته شد همگرایی بیت کوین و نزدک یا سایر شاخص های بازار مالی مربوط به سهام و اوراق بهادار موجب رفتاری اینچنین میشود. چرا که تورم رو به افزایش ، فعالیت انقباضی دولت امریکا ، بالا رفتن نرخ بهره و افزایش عرضه اوراق قرضه دولتی موجب کند شدن رشد شاخص های اوراق بهادر خواهد شد. 
قیمت نفت خام و طلا نیز در این میان مهم هستند. فعلا طلا در فاز استراحت قرار دارد که انتظار من آن است که میان مدت روند صعودی را در پیش بگیرد. البته این عامل نیاز مند آن است تا شاخص دلار در فاز استراحت یا اصلاح باشد که فعلا اینگونه نیست. 

 

با همه این موارد در نظر داشته باشید که فعالیت شبکه سازی به سبک کریپتو تب که در لینک زیر به آن اشاره شده است بدون ریسک و هزینه بوده و فارغ از تغییرات قیمتی موجب سود دهی شما خواهد شد. 

 

 

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

 

 

 

1401-02-11

همگرایی نزدک ، بیت کوین و  آلت کوین ها

به گمان من تمامی طرفداران حوزه رمز ارزها از همگرایی نزدک و بیت کوین و ... وحشت دارند. این علاقه مندان ارزهای دیجیتال دوست ندارند که بیت کوین به دنیای قدیمی بازارهای مالی وابستگی و چسبندگی داشته باشد ولی با همان سرعتی که بیت کوین با وضع قوانین برای انواع صندوق ها و فیوچرز از اس ای سی به پیش می رفت و همگان خوشحال بودند ، حالا معایب آن آشکار خواهد شد . 

طی معاملات روز پایانی هفته قبل شاخص نزدک کف کوتاه مدت 13000 واحدی را از دست داد و اکنون در فاز اصلاح است. همین حالت برای بیت کوین نیز دیده شد و تا 37000 دلار پایین آمد. در واقع بیت کوین مدت هاس که با نزدک همگرا شده است. تحلیل ها نشان میدهد که شاخص نزدک در طول سال 2022 حداقل تا 11500 واحد کاهش یافت. همگرایی بیت کوین با این شاخص شاید دلیلی بر این باشد که سرمایه گذاران بلند مدت و میان مدت جهت خرید وارد نشوند. اما معامله گران شورت حتما دست به کار خواهند بود. 

تمام این رویه ها در میان مدت به نفع استخراج کنندگان ارزها خواهد بود . زیرا آنها تقریبا در هر قیمتی به استخراج ارز در فاز سود دهی ادامه می دهند. همچنین نباید از تورم ایالات متحد گذشت که خود امری جهت کاهش انواع شاخص ها در کوتاه مدت و میان مدت در بازار های مالی بوده است.

 

 

 

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

1401-02-04

بات ها یا ربات های معامله گر

دوستان عزیز امروز و در این نوشتار سعی دارم در مورد ربات های معامله گر در بازار های کریپتو و رمز ارز صحبت کنم. 

در همین ابتدا هشدار می دهم که اگر نمیدانید داخل یک ربات چه چیز می گذرد حتما بدانید که باید از آن دوری کنید. در این روزها ربات ها یا بات های آربیتراژ بر سر زبان ها افتاده اند و به سرعت در حال رشد هستند. البته از ربات ها و داخل ترمینال هایی مانند ام تی 4 یا 5 سال هاست که در بازار فارکس استفاده می شود. اما این ربات ها اقدام به آربیتراژ نمی کنند بلکه بر روی یک نماد و با استراتژی های مختلف کار می کنند. زبان معمول نوشتن این ربات ها نیز ام کیو ال می باشد. 

در دنیای کریپتو ها اکنون وجود و بروز بات ها داغ شده است. ربات های معامله گر ارز های دیجیتال در سه نوع و دسته کلی کار می کنند. دو دسته از این بات ها مانند آنچه در بازار فارکس هستند کار می کنند. یک نوع دیگر اما ربات های آربیتراژ کننده هستند. در ظاهر امر و در همان ابتدا به نظر می رسد که این بات ها هیچ ضرر و یا ریسکی ندارند اما دوستان در نظر داشته باشید که این بات ها دارای محدودیت ها و ریسکهایی هستند که سعی می کنم در روزهای آینده در مورد این موارد بیشتر بنویسم. 
دقت کنید که در بازار کریپتو ها هیچ بات هوشمند فارسی نداریم . اگر با وب سایتی در این مورد برخورد کردید که با گرفتن مبلغی هرچند اندک قول راه اندازی و کسب سود از بات معامله گر در بازار فارکس را داشت بدانید که با مبحث کلاهبرداری آنلاین طرف هستید. 

در آینده در مورد مضررات و فواید این بات ها بیشتر سخن خواهیم گفت.

 

 

 

 

 

 

 

1400-10-12

رکود معاملات ارزهای دیجیتال و کف سازی؟!

در تاریخ 20 آذر بر ادامه اصلاحات ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم در تحلیل خود اذعان کردیم و همانطور هم که دیدید این تحلیل کاملا درست بود. با تمام جنجالهای طرفداران ارزهای دیجیتال مطرح و گاها نو ظهور همواره تحلیل تکنیکال رمز ارزها می توانند درست باشند.

طی روزهای اخیر ویتتالیک بوتیرین که بنیانگذار اتریوم محسوب میشود طی سخنانی گفت که ممکن است اتریوم در راه اندازی بستر اتریوم 2 با مشکل مواجه شود و این گفته ها سر و صدای زیادی به پا کرد. همچنین کاهش موجودی حدودا 25% صندوق گری اسکیل موجب شد که بار دیگر اثبات شود که اصلاحات هفتگی رمز ارزها ادامه خواهد داشت. اما اکنون چه خواهد شد؟ چه اتفاقی برای بیت کوین، اتریوم، سولانا، بایننس و .... رخ خواهد داد؟؟

باید بگویم که با توجه به نوع معاملات و قیمت هایی که این ارزها در برابر دلار در حال معامله هستند و با توجه به شاخص دلار و شروع شدن سال 2022، تنها چیزی که از همه چیز درست تر به نظر میرسد این است که باید کاری نکرد! بله باید فقط نظاره کرد تا ببینیم جهت حرکت به کدام سمت است. 

در این  میان حرکات رو به پایین و بالای کوچیکی رخ خواهند داد که برای سرمایه گذاران کریپتو ها مناسب نیست ولی بسیار مطلوب برای معامله گران است. اگر کارگزاری یا صرافی شما اجازه معاملات دو طرفه و اهرمی را میدهد می توانید سود خوبی را بدست آورید. 

تا تحلیل آینده نظاره گر باشید. 

 

 

 

 

 

1400-09-20

ادامه اصلاحات هفتگی بیت کوین و اتریوم

حدودا یک ماه قبل و همانطور که در تحلیل زیر می بینید که گفتیم ارزها ( شامل ارزهای مهمی مانند بیت کوین، اتریوم ، بایننس و سولانا ) در فاز اصلاحی در تایم فریم هفتگی قرار گرفته اند. همانطور که دیدید این اتفاق هم رخ داد و ارزهای دیجیتال بر اساس همان تحلیل ما اصلاحات را شروع کردند و بیت کوین از 68000 دلار تا 39000 دلار افت کرد. 

امروز و در ادامه تحلیل ارزهای دیجیتال می خواهم کمی سیستم تحلیل تکنیکال خود را تغییر دهم. به وضوح دیده می شود که بیت کوین یک سقف دو قلوی نامتوازن را تشکیل داده است. اگر این الگو به طور کامل تشکیل گردد می توان شاهد بیت کوین در اعداد بسیار پایین تری بود. به طور مثال میتوان بیت کوین را در قیمت  21000 دلار نیز دید. اما هنوز الگو تکمیل نیست. باید دید در ادامه روند و با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات ژانویه چه اتفاقی در بازار رخ خواهد داد. 

از آنجا که بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال است و حرکات ش بر روی کل بازار تاثیر دارد همین روند را کم و بیش می توان برای دیگر ارزها نیز دید. البته با کمی تفاوت . چرا که بطور مثال اتریوم در این حالت تا قیمت های محدوده  2400 دلار می تواند اصلاح کند. 

بطور کلی باید در نظر داشت که بر اساس تحلیل تایم هفتگی اصلاحات همچنان ادامه دارد. دوستانی که از تحلیل های ما استفاده کرده اند از ضرر و زیان بالا در بازار ارزهای دیجیتال خود داری کرده و در واقع سود کسب کرده اند. 

در نظر هم داشته باشید که در این مسیر اصلاحات بارها ارزهای دیجیتال و مخصوصا آنهایی که در کف حمایت قوی هستند، مانند دوج کوین، شیبا، سوشی و یونی سوآپ می توانند روند های مخالفی را از خود نشان دهند و همینطور در اثر از دست دادن این حمایت ها بسیار خطرناک خواهند بود.

در ادامه همینجا به اطلاع شما می رسانم که در آینده بیشتر به ارز سولانا خواهیم پرداخت. 

 

 

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

 

1400-08-21

آغاز اصلاحات هفتگی ارزهای دیجیتال

در تحلیل 16-07-1400  و تحلیل در تایم فریم های هفتگی و ماهانه گفتیم که صعود خواهیم داشت و همینطور هم شد. بیت کوین و اتریوم به سقف های جدیدی رسیدند. البته سایر ارزهای دیگر نیز که خوب تعداد آنها کم هم نبود نیز رشد کردند. در همین شرایط ارز مهمی مانند بایننس نتوانسته هنوز از سقف قبلی خود عبور کند و در مقاومت 680 دلاری همچنان پیش روی این ارز باقیست. 

همانطور که گفتیم ارزها به خوبی رشد کردند  و اکنون زمان اصلاح است! دوستان با جدیت توصیه خروج از ارزها رو در تایم های هفتگی و روزانه دارم. 

بیت کوین پس از رسیدن به اندکی بالای 68000 دلار نیاز به اصلاح تا 52000 دلار را دارد. همچنین اتریوم که خیلی سخت در حال جنگیدن برای باقی ماندن در عدد 4800 دلار است دچار تضعیف روند شده است. 

ارزهای پر تراکنشی مانند ایکس آر پی و دوج هم  که اصلا نتوانستند صعود کنند و در قیمت های قبلی درجا زدند که البته از نظر من بهترین شکل تکنیکال را ارائه کردند. 

نکته : همانطور که پیشتر گفتم صندوق درآمد ثابت ما با سود ماهانه حدودا 5 الی 6 درصد راه اندازی شده و عملیاتی شده است. در صورت تمایل به شماره  09364723616 واتساپ کنید.

 

 

 

1400-07-16

جدیدترین تحلیل از ارزهای دیجیتال

تحلیل امروز در تایم فریم های هفتگی و ماهانه است و پیشنهاد خرید روزانه نداریم .

در ابتدا باید بگویم که چندین روز درگیر پروژه صندوق درآمد ثابت بازار فارکس بودیم که به زودی برای شما در همین صفحه اطلاعات و راههای تماس جهت ورود به صندوق را خواهیم گفت. همین امر موجب شد از بازار ارزها در این روزها تحلیلی نداشته باشیم زیرا امر تحلیل نیاز به تمرکز فراوان دارد. 

در این روزها بیت کوین و اتریوم به همراه بایننس توانستند برخی از مقاومت های روزانه را پشت سر بگذارند و در تایم فریم های هفتگی شاهد شروع فاز اشباع هفتگی هستیم. در این فاز ترس، طمع و تعصب در هم مخلوط شده اند. در ادامه و در هفته آینده می توان شاهد رسیدن بیت کوین به قیمت های 63000 باشیم. همچنین اگر رخداد مهم و منفی رخ ندهد شاید اتریوم بتواند مقاومت روانی 4000 دلاری را پشت سر بگذارد. با همه اینها در این قیمت ها نمی توان سیگنال خرید صادر کرد چرا که دامنه سود بسیار اندک است. همچنین شاخص دلار به شدت در 94 دلار تقویت می شود و آماده نفوذ به کانال 100 دلاری است.

از دسامبر سال 2018 و با نزدیک شدن به ژانویه رفتار بیت کوین همیشه نزولی بوده است ولی در سال 2021 این روند معکوس شد. فعلا نمی توان گفت که با نزدیک شدن به ژانویه رفتار رمز ارزها به خصوص اتریوم و بیت کوین به چه شکلی خواهد بود. 

باید در نظر داشت که تکنولوژی بلاک چین در نهایت یک تکنولوژی است و باید رو به پیشرفت باشد تا منقرض نشود. پروژه دیفای فعلا این پیشرفت را بدست داده است. رمز ارزهای پروژه دیفای مورد توجه قرار گرفته اند و هر روز هم ارز دیجیتال جدیدی وارد بازار می شود. این امر موجب جابجایی و پخش شدن سرمایه های دلاری و یورویی بر روی ارزهای مختلف می شود و در نهایت حجم اصلی بازار بیت کوین و سایر ارزهای بزرگ رو به کوچک شدن و ثبات می رود که ماهیت پول بودن آنها را قوی تر می کند. 

نکته ای که مایل هستیم روی آن تاکید داشته باشیم این است که به طور سنتی طلا را در مقابل بیت کوین و یا اتریوم در نظر می گیرند که روند سال 2020 و 2021 این موضوع را به هیچ وجه تایید نمی کند. اکنون طلای جهانی در محدوده 1770 دلاری در حال معامله شدن است و ممکن است تا کف 1550 دلار نیز پایین بیاید ولی در بلند مدت پناهگاه امن سرمایه گذاری خوبی محسوب می شود و در آینده نزدیک خود را بازیابی خواهد کرد. همانطور که میدانیم در بلند مدت طلا هیچگاه نزولی نبوده است  و فقط صعود مینماید. همچنین بیت کوین به همین شکل بوده است و به همین دلیل داشتن کمی بیت کوین در آینده می تواند سرمایه خوبی باشد. به همین دلیل نیز فرای هر گونه تحلیل و خرید بیت کوین سیستم کریپتوتب را به شما در اینجا توصیه کرده ایم. حتما عضو شوید و شروع کنید. 

 

 

 

 

1400-05-11

شروع اصلاحات ارزهای دیجیتال 

در تاریخ  04-05-1400  آخرین تیتر را به احتمال رشد روزانه ارزهایی مانند بیت کوین ، اتریوم و بایننس اختصاص دادیم.   صد البته که سایر ارزها نیز از همین الگو پیروی کردند. همانطور که گفتم احتمال منفی شدن و اصلاح زیاد بود که همین اتفاق نیز رخ داده است. به شخصه انتظار دارم تا بیت کوین تا قیمت  33000 دلار به سمت پایین حرکت کند تا کف سازی قبلی خود را تایید کند. در صورتی که در این اعداد باقی نماند و به سمت اعداد پایین تر حرکت کند اوضاع مناسب نخواهد بود. همین الگو به احتمال زیاد در مورد اتریوم و بایننس و ادامه برای سایر ارزهای دیجیتال نیز رخ خواهد داد. 
ما در کانال واتساپی خود در این خصوص بیشتر نیز صحبت کرده ایم. همچنین برخی سیگنال های سریع نیز در آنجا ارائه می شود که نمی توانیم به سرعت در قابل وبلاگ ارائه دهیم . در ادامه لینک عضویت را قرار می دهم. 


 

در حال حاضر و طی دو سه روز آینده پیش بینی ما نوسان منفی ارزها است. در پوزیشن خرید عجله نکنید. 

 

 

 

 

 

 

1400-05-04

احتمال رشد روزانه ارزها (3)

خب همونطور که خدمت دوستان گفتم ارزهای دیجیتال در تایم فریم های پایین رشد کردند. دوستانی که با سیگنال ما حرکت کردند در نظر داشته باشند که در این قیمت ها مقاومت های بسیاری در مسیر رشد ارزهای دیجیتال وجود دارد. از منظر تحلیل تکنیکالی توصیه می کنم پوزیشن های خرید خودتون رو ببندید. احتمال منفی بودن در روزهای آینده بسیار زیاد شده است. 
در تایم های بلندتر ارزهای دیجیتال هنوز رشد خود رو آغاز نکردند پس سیگنال قوی خریدی نداریم. البته روند ریزشی نیز در حال خنثی شدن هست . 
توصیه می کنم کریپ تب را هم فراموش نکنید و سعی کنید در گسترش شبکه نقش داشته باشید و از ماینینگ هم در کنار معاملات سود ببرید . در لینک زیر میتونید کریپتو تب را دانلود کنید. 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

1400-05-02

احتمال رشد روزانه ارزها (2)

همانطور که در تاریخ 30-04-1400  گفتم ، ارزهای دیجیتال در حال واکنش به سطوح حمایتی هستند و امکان برگشت قیمت به سطوح بالاتر هست. هم اکنون  بیت کوین در قیمت 33500 که گفتم در حال معامله است. پیشنهاد می کنم که در ارزهای مهم اگر پوزیشن خرید دارید و با سیگنال خرید ارز های ما در تاریخ 30 ام وارد شدید ، همچنان آن را حفظ کنید. 
با توجه به اظهار نظرهای افراد مهم و موثر در اجلاس  بی وورد سوخت رشد کوتاه مدتی برای ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم فراهم شده است. از جمله این افراد دروسی از توئیتر و ایلان ماسک از اسپیس ایکس و تسلا بوده اند. 

در حال نگارش این تحلیل که هستیم ارزها به تمامی در دامنه های مثبت در حال معامله هستند. رشد کوتاه مدت ادامه خواهد داشت. 

 

 

 

 

 

1400-04-30

احتمال رشد روزانه ارزها

ارزهای دیجیتال در حال واکنش به سطوح حمایتی هستند. پیشتر و در تاریخ  21 ژوئن این سطوح حمایتی تشکیل شده است. بیت کوین ، اتریوم و بایننس کوین که بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند در حال حمایت هستند. نکته جالب آن است که من دوج کوین را به عنوان رهبر تکنیکالی بازار در این روزها میبینم. بهترین عملکرد تکنیکالی از نظر من در ارز دوج کوین دیده میشود. هرچند بیت کوین به رهبر اصلی ارزهای دیجیتال دارای نموداری پیشرفته است و از نظر زمانی از همه جلوتر است.

در ادامه این روند نزولی و اصلاح آن به سمت بالا ، انتظار دارم که بیت کوین به قیمت هایی در حدود  33500 دلار ، اتریوم به قیمت های محدوده  2170 و بایننس هم در حدود 302 دلار برسند. سیگنال خرید قوی محسوب نمی شود و تا زمانی که ارزها ریزش خیره کننده ای نداشته باشند تکنیکالیست های دنیای ارزها وارد پوزیشن خرید نمیشوند. 

 

 

 

 

 

 

1400-04-20

موج چهارم ارزهای دیجیتال

این روزها بیشتر امواج حرکتی را در مورد ویروس کرونا میشنویم . در موج پنجم شیوع کرونا هستیم. این نحوه موج شماری البته با موج شماری در بازارهای مالی و آنچه از امواج الیوت میشناسیم متفاوت است. بر اساس سیستم موج شماری الیوت ، در تایم فریم ماهانه نمودارهای ارزهای دیجیتال در موج چهارم هستیم. موجی بد و پر از دست انداز. پس از رشدها خیره کننده موج سوم ، اکنون زمان استراحت قیمت و بالا - پایین شدن دیوانه کننده هستیم. البته با انتهای موج چهارم رشد قیمت ها آغاز خواهد شد و احتمالا سقف های جدیدی در قیمت ها خواهیم دید و ممکن است اتریوم به اعداد 10000 دلار هم نزدیک شود. برای موج پنجم آماده خواهیم شد. تا آن روزها البته باید دانست که در تایم فریم های هفتگی و روزانه حرکت های رو به بالا و پایین بسیاری را تجربه خواهیم کرد. پیش بینی من برای شروع موج پنجم پاییز سال 2022 است. 

 

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

1400-04-14

حرکت هفتگی و ماهانه ارزهای دیجیتال

همانطور که پیشتر در تاریخ  10-4-1400 هم اعلام کردیم نمودارها نزولی هستند. اکنون و در ابتدای امروز کندل هفتگی جدید هم به صورت یک کندل بلاتکلیف و نسبتا منفی ایجاد شد. 26روز تا بسته شدن کندل ماهانه در ارزهای دیجیتال باقی مانده است. امروز 5 جولای است و همگرایی کندل های ماهانه ، هفتگی و روزانه تصویر منفی از بازار ارزهای دیجیتال را نمایان میسازد. 
همچنان معتقدم که باید صبر کرد و ارزها می توانند قیمت های پایین تری را تجربه کنند . روند ارزهای دیجیتال در میانه سال 2021 منفی شناسایی می شود. میتوانید بیشتر به فکر داشتن پوزیشن فروش باشید تا خرید. در هر صورت نیاز به مراقبت بسیار بالایی دارید . 
در کنار تمامی نکات نموداری و کندلی بالا ، کم شدن تعداد آدرس ها و کیف های ارز دیجیتال در هفته های اخیر ، سخت گیری چین  وانگلستان و .... را هم  اضافه کنید ! روزگار ارزها فعلا نزولی خواهد بود. 

 

 

 

 

 

1400-04-10

حرکت ماهانه ارزهای دیجیتال

تمامی ارزها رفتاری مانند بیت کوین دارند. رهبر ارزها بیت کوین و در مرحله بعدی اتریوم است. کندل ماهانه جدید یعنی در روز اول جولای شکل گرفته است که کندلی منفی است. همانطور که گفتیم ارزها بر روی حمایت های هفتگی و روزانه هستند . همینطور دو ارز اصلی که بیت کوین و اتریوم بر روی حمایت ماهانه در حال معامله هستند. چه اتفاقی در اثر از دست این حمایت تکنیکی برای ارزهای دیجیتال رخ خواهد داد؟

با توجه به رشد ماهانه در بازه زمانی یکساله  گذشته به شدت نیاز به استراحت و اصلاح وجود داشت که این اتفاق نیز رخ داد. اکنون با توجه به سیستم تکنیکالی که در ارزها مد نظر شما است سناریوهای مختلفی در انتظار ارزها وجود دارد. به طور مثال اگر با باندهای بولینگر کار کنید در فاز ماهانه منتظر ریزش بیشتری خواهید بود. اگر بر روی تراز های فیبویی دقت کنید ریزش شدیدتری را متصور نخواهید بود. در سیستم ایچیموکو نیاز به درجا زدن و شاید ریزش و را مد نظر قرار دهید. تمامی اسیلاتور ها نیز در وضعیت منفی هستند. و . .  .
از نظر من باید دست نگه داشت و پوزیشن خرید توصیه نمی گردد. اگر در پلتفورم معاملاتی میتوانید پوزیشن فروش داشته باشید به فکر آن باشید. 

 

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

1400-04-05

حمایت قوی بیت کوین در قیمت  30 هزار دلار

پیشتر در تاریخ  23-03 اعلام کردیم که بیت کوین در قیمت 35 هزار دلار دارای حمایتی بسیار قوی است و همانطور که مشاهده می نماییم در طول 3 هفته اخیر بیت کوین بین قیمت 30 تا 35 هزار دلار به خوبی حمایت شده است. سایر ارزهای بزرگ دیگر مانند بایننس و اتریوم و حتی دوج کوین هم در مقادیر حمایتی به خوبی حمایت شده اند. 
ارزها از منظر تایم فریم هفتگی به خوبی اصلاح کرده اند اما همچنان جایگاه خطرناکی دارند و مشاهده می شود که زمانهایی که اوسیلاتور ها به نزدیک منطقه اشباع میرسند رفتارهای هیجایی امتداد روند قوی تر می شود. 
همچنین اوسیلاتورهای ماهانه منفی هستند. شرایط رمز ارزها مانند سال 2017  خواهد شد؟

 

 

 

 

 

1400-03-23

حمایت قوی بیت کوین در قیمت  35 هزار دلار

طی چند روز گذشته بیت کوین در قیمت 35000 دلاری بارها حمایت تکنیکالی قوی را داشته است . به نظر میرسد که این سطح حمایتی بسیار قوی عمل خواهد کرد و در صورت گذشتن از این سطح  ، حمایت 30000 دلاری بیت کوین بسیار مهم و قوی خواهد بود. 
در تمامی تایم فریم ها 30000 دلار بسیار قوی خواهد بود هرچند که میزان کارمزد شبکه بیت کوین و اتریوم در طول یک هفته گذشته افت محسوس 90% را ثبت کرده است.  این امر حاکی از رکود قیمتی خواهد بود ولی فعالین بازار بازار کریپتو اعتقاد دارند که قیمت ها با سرعت بالایی بازیابی خواهد شد.

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

1400-01-08

بیت کوین 78.000 دلار خواهد شد

تمامی جوانب معاملاتی و تقاضای جهانی  بر روز ارز دیجیتال بیت کوین نشان دهنده آن است که سقف قیمتی جدیدی را برای این ارز خواهیم داشت.  تقاضا کنندگان نهادی شامل انواع شرکت های سرمایه گذاری اکنون چشم به بیت کوین دوخته و بخشی از دارایی های تحت مدیریت خود را به آن اختصاص میدهند. 
بیت کوین در ادامه معاملات دیروز و امروز از بازه های منفی به بازه مثبت راه یافت. همچنین دیروز دومین ارز معتبر یعنی اتریوم 9% مثبت شد و قدرت نمایی کرد. در لحظه تنظیم این یادداشت قیمت بیت کوین در بیت استامپ 58100 دلار است و بر اساس فیبوناچی انتظار آن می رود تا سقف جدید  75000 تا 78000 دلاری را به زودی فتح کند. 

در این مسیر بیت کوین فقط سقف قبلی خود که به تازگی به آن دست یافته بود را به عنوان مقاومت می بیند که آنچنان هم محکم نبوده و میتواند به سادگی از آن عبور کند. 

 

 

 

1399-12-03

بیت کوین 58.000 دلار !!

طی معاملات  21 فوریه سال 2021 در صرافی بیت استامپ ارزش هر بیت کوین به 58000 دلار رسید. همچنین همگام با این رشد ارزش در بیت کوین، ارزش اتریوم برای اولین بار در معاملات اخیر از  2000 دلار عبور کرد. 

هم اکنون در صرافی های داخلی و به طور کلی در بازار داخلی ارزش هر بیت کوین به بیش از  1.4 میلیارد تومان  رسیده است. همچنین بر اساس شناسایی روند صعودی اخیر انتظار افزایش قیمت در هر بیت کوین و اتریوم وجود دارد.

سومین ارز معتبر که ارزش کل بازار آن به بیش از 44 میلیارد دلار رسیده است بایننس کوین است که بالاترین قیمتی در حدود 345 دلار را به خود دیده است و اکنون پس از اصلاحات کوتاه در حال آماده شدن برای رشدی دیگر است. تخمین زده میشود که این ارز بتواند جایگاه اتریوم را از آن خود کند. 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

1399-11-29

بیت کوین به  50.000 دلار رسید 

امروز 16 فوریه سال 2021 در حدود ساعت 15:30  به وقت محلی و در صرافی بیت استامپ ارزش هر بیت کوین از 50 هزار دلار عبور کرد. هرچند این قیمت خیلی دوام نیاورد و بیت کوین دوباره به محدوده  48 هزار دلار باز گشت اما دوباره به قیمت 50.000 دلار حمله کرده است. 
این اولین بار در تاریخ این ارز دیجیتال است که به ارزش هر واحد 50.000 میرسد. در همین حال اتریوم هم در تلاش برای عبور از مقاومت 1850 دلاری است و در بازه زمانی نزدیک به تنظیم این مطلب در بازار های داخلی به هر واحد در حدود  52 میلیون تومان هم رسید. 
قیمت 50 هزار دلاری برای بیت کوین بسیار مهم قلمداد می شود و در صورت تثبیت بر روی این عدد دست نیافتنی از قبل خواهد بود. 

دقیقا به همین دلیل بود که یکی از نویسندگان برجسته حوزه ارزهای دیجیتال و مدیر برند سابق شرکت مایکروسافت، جیسون دین (Jason Deane)، تلاش دارد با آمار و ارقامی ساده به ما ثابت کند که اگر هر فرد امروز حداقل ۰.۰۰۲۵ بیت کوین بخرد، حاشیه اطمینانی برای خودش در آینده ایجاد کرده است. رسیدن به این میزان بیت کوین از طریق کریپتو تب به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

برای آشنایی با کریپتو تب کلیک کنید :  کریپتو تب چیست؟

 

 

 

 

1399-11-04

بیت کوین های بیست درصدی !!

همیشه باید مراقب کیف پول خود باشید. ماهیت غیر متمرکز بیت کوین باعث جذب سرمایه گذاران زیادی شده است، اما روش های ذخیره سازی ناقص و اشتباه موجب شده تا میلیون ها بیت کوین از دسترس خارج شوند. بطور مثال تصور کنید که 250 میلیون دلار ثروت دارید و در هارد دیسک شما است اما نمی توانید از آن استفاده کنید. در حقیقت، دسترسی به این ارزها به خاطر رمزگذاری های فوق العاده پیچیده و رمزهای عبور فراموش شده امکان پذیر نیست.

نیویورک تایمز گزارش داد که حدود 20 درصد از 18.5 میلیون بیت کوین موجود (به ارزش 140 میلیارد دلار) از بین رفته یا در کیف پول های دیجیتالی قفل شده است. 

طبق گزارش نیویورک تایمز و به نقل از داده های شرکت Chainalysis، تقریبا 20 درصد از 18.5 میلیون بیت کوین موجود از بین رفته و یا در کیف پول های غیر قابل دسترس قرار دارند که با توجه به قیمت فعلی بازار، ارزش آنها به حدود 140 میلیارد دلار می رسد. این بیت کوین ها در عرضه جهانی باقی مانده اند و هنوز هم ارزش خود را حفظ می کنند، اما عملا از گردش خارج شده اند.

به زبان ساده، این ارزها برای مدت نامعلومی قفل باقی خواهند ماند، اما غیرقابل دسترس بودن آنها قیمت این ارز رمزپایه را تغییر نخواهد داد.

 

 

 

 

1399-10-16

 بیت کوین دیگر هرگز به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار نمی‌آید

در حالی که بیت کوین در قیمت بالای 30000 دلار در حال معامله است و بسیاری از تحلیل‌گران عملکرد بیت کوین در سه چرخه گذشته را با یکدیگر مقایسه می‌کنند، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیل‌گر مطرح بازار، معتقد است که قیمت بیت کوین دیگر زیر ۲۰,۰۰۰ دلار را نمی‌بیند.

البته از نظر ما اگر شرایط به شدت برای بیت کوین بد باشد این ارز می تواند حتی تا 12000 دلار نیز سقوط کند که البته بسیار بعید به نظر می رسد.

به گزارش کریپتوپوتیتو، ویلی وو عنوان می‌کند که قیمت بیت کوین قرار نیست بار دیگر به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار بیاید.

با مقایسه داده‌های روند فعلی بیت کوین و جهش‌های گذشته این ارز دیجیتال، می‌توان گفت که سرمایه‌گذاران خرد هنوز وارد بازار نشده‌اند و این در حالی است که با این حال، بازار با بحران نقدینگی روبه‌رو است.

قیمت بیت کوین از سه‌ماهه پایانی سال ۲۰۲۰ وارد یک روند صعودی قدرتمند شد. از ماه سپتامبر (شهریور) تا پایان سال ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین ابتدا سقف ۲۰,۰۰۰ دلاری خود را برای اولین شکست و پس از آن شاهد شکستن رکوردهای قیمتی یکی پس از دیگری بودیم.

در حال حاضر نشانه چندانی از کاهش قدرت روند صعودی فعلی دیده نمی‌شود و بیت کوین پس از اصلاح اندک در ۲۴ گذشته، در حال تثبیت قیمت خود در محدوده‌ای بالاتر از ۳۰,۰۰۰ دلار است. دیروز و همزمان با تولد ۱۲ سالگی بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال تا نزدیکی ۳۵,۰۰۰ دلار هم پیش رفت.

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

ادامه ...

معمولاً این قبیل نوسانات باعث افزایش هیجانات در بازار می‌شوند. در این بین، بسیاری از تحلیل‌گران به بیان دیدگاه‌های خود در ارتباط با روند بیت کوین در آینده صحبت کرده‌اند. ویلی وو هم یکی از این افراد است.

این تحلیل‌گر مطرح، با تأکید بر دیدگاه صعودی خود، در توییت اخیرش اعلام کرده است که بیت کوین دیگر به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار نخواهد رسید. او معتقد است که تنها یک اتفاق غیرمنتظره مثل شیوع کووید- ۱۹ و سقوط بازارهای مالی که در ماه مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸) شاهدش بودیم می‌تواند باعث ریزش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار شود.

 

 

 

1399-10-11

رکورد شکنی قیمت بیت کوین  

بیت کوین همچنان به شتاب افزایش قیمت خود می افزاید. این ارز دیجیتال در ادامه روند رو به رشد خود امروز در معاملات آنلاین بین المللی از قیمت 29100 دلار فراتر رفت. همینطور دومین ارز محبوب و پر تراکنش بازار یعنی اتریوم نیز به قیمت 745 دلار رسید. به نظر می رسد که گلدن راش همچنان ادامه خواهد داشت. 

در این شرایط ماینر ها به علت ارزش افزوده بالا می توانند با حاشیه سود بالاتر فعالیت کنند و سود بیشتری کسب کنند. 
باید دید پس از کریسمس و شروع سال 2021 چه اتفاقی در بازار های ارز دیجیتالی رخ خواهد داد. 

 

 

1399-10-06

ادامه رکورد شکنی قیمت بیت کوین 

ارز بیت کوین در ادامه روند رکورد شکنی خود در انتهای سال 2020  میلادی امروز هم در معاملات بین المللی پیشتاز بود. 

همانطور که در تصویر هم می بینید بیت کوین در معاملات امروز به قیمت  24980 دلار هم رسید و با حدود 1% رشد نسبت به دیروز رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشت.

تمامی علاقه مندان به این ارز دیجیتالی این روزها کاملا هیجان زده هستند و امیدوارند که قیمت ها به همین شکل رشد کنند. 

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

 

1399-10-05

رکورد جدید قیمت بیت کوین : 24500 دلار

 

در لحظه تنظیم این خبر بیت کوین رکورد قیمت جدید را در این تاریخ ثبت کرد : 24500 دلار به ازای هر بیت کوین.

لحظه ای تاریخی است. 25 دسامبر سال 2020 میلادی. تنها چند روز تا سال جدید یعنی سال 2021 باقی مانده و بیت کوین رکورد قیمت را زد. 

طی امروز و تا این ساعت بیت کوین با افزایش تقریبا 5% در ارزش خود توانست به قیمت 24500 دلار برسد. همچنین بیشترین  افزایش قیمت در بین 15 ارز برتر در دست لایت کوین بوده است که از رشد به اندازه بیت کوین عقب مانده است. 

 

 

 

 

1399-10-01

داستان از دست رفتن ۱.۳ میلیارد دلار سود به‌دلیل فروش زودهنگام بیت کوین

یکی از توسعه‌دهندگان اولیه بیت کوین، از اینکه ۵۵,۰۰۰ واحد بیت کوین خود را خیلی زود فروخت، سخت پشیمان است. او می‌گوید اگر آنها را نگه می‌داشت، حالا میلیاردر بود! البته بسیاری از افراد بیتکوین های خود را نگه داشتند و میلیاردها دلار سرمایه بدست آوردند.

به گزارش کوین تلگراف، مارتی مالمی (Martti Malmi)، از توسعه‌دهندگان اولیه بیت کوین که با نام مستعار سیریوس (Sirius) شناخته می‌شود، در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تشریح داستان بیت کوین‌هایش می‌پردازد.

مالمی در رشته توییتی اعلام کرد که بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ و زمانی ارزش بیت کوین نزدیک به صفر بوده است، حدود ۵۵,۰۰۰ واحد از این ارز دیجیتال استخراج کرده بود. او می‌گوید اکتبر سال ۲۰۰۹ و زمانی که قیمت بیت کوین ۵ دلار بود، ۵,۰۵۰ بیت کوین فروخت و ۳۰,۰۰۰ بیت کوین دیگر را هم در یک صرافی از دست داد! به‌گفته وی، در آن زمان هیچ صرافی «درست‌وحسابی» وجود نداشت و به‌همین دلیل به سراغ دم‌دست‌ترین صرافی موجود رفت! که معمولا این عمل مصادف با زیان خواهد بود.

مالمی تنها فرد مشهور در حوزه ارزهای دیجیتال نیست که از روی نیاز ارزهای دیجیتال خود را در قیمت‌های پایین فورخته است. ماه اکتبر (مهر)، دیوید شوارتز (David Schwartz)، اذعان کرد که ۴۰,۰۰۰ اتر خود را زمانی که قیمت اتریوم ۱ دلار بود فروخت. او می‌گوید این تصمیم را با همسرش و برای مدیریت ریسک گرفت. در حال حاضر و با توجه به قیمت ۶۰۰ دلاری اتریوم، اگر او اترهای خود نمی‌فروخت، ثروتی ۲۶ میلیون دلار داشت.

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

1399-09-27

بیت کوین با متوسط بازدهی ۲۰۰ درصدی سالانه

با این توضیح که بیت کوین در سال 2010 خلق شده است خلاصه‌ عملکرد سرمایه‌گذاری‌های کلان از سال ۲۰۱۱ نشان می‌دهد که بیت کوین بهترین بازدهی را به همراه داشته و برنده نهایی حوزه سرمایه‌گذاری بوده است.   

به گزارش کوین تلگراف، رائول پال (Raoul Pal)، تحلیل‌گر حوزه سرمایه‌گذاری، گفته است که پاداش ارزهای دیجیتالی جهان بیت کوین «در حال بلعیدن دنیاست». او این اظهارنظر را با توجه به بازده ۶,۲۰۰,۰۰۰ درصدی این ارز دیجیتال در ۱۰ سال گذشته و بازده سالانه تقریباً ۲۰۰ درصدی آن بیان کرده است.

رائول پال در توییتی در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) با ذکر عبارت فوق که بسیار معروف شده است نوشت که اطلاعات جدید نشان می‌دهد بیت کوین عملکرد بهتری نسبت به دیگر دارایی‌‌های اصلی داشته است.

گفتنی است چارلی بیللو (Charlie Bilello)، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت کامپوند کپیتال ادوایزر (Compound Capital Advisors)، هم بیان کرده است که یک سرمایه‌گذاری در بیت کوین در سال ۲۰۱۱ بازده ۶,۲۷۱,۲۳۳ درصدی به همراه داشته است. او می‌گوید هیچ نوع دیگری از سرمایه‌گذاری با بیت کوین درمقیاس جهانی قابل مقایسه نیست. در همین بازه زمانی بورس نزدک با بازدهی ۵۱۲ درصدی در رده بعدی قرار می‌گیرد.

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

 

 

 

 

1399-09-27

قیمت ارز دیجیتالی بیت کوین برای اولین بار از 20 هزار دلار بیشتر شد

طی معاملات دیروز و امروز صبح ارزش بیت کوین از 20000دلار در هر بیت کوین عبور کرد و در حال حاضر در قیمت 21860 دلار در حال معامله می باشد. 

قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال بعد از سه هفته نوسان در محدودهٔ ۱۸,۰۰۰ تا ۱۹,۸۰۰ دلار، بالاخره برای اولین بار توانست مقاومت تاریخی ۲۰,۰۰۰ دلار را پشت سر بگذارد.

به این ترتیب، بیت کوین که دو هفته قبل فقط در برخی از صرافی‌ها به اوج تاریخی خود رسیده بود، حالا توانست در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال اوج تاریخی خود را فتح کند.

بازدهی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ۷ درصد، در هفت روز گذشته به ۱۲ درصد و از ابتدای سال جاری میلادی به بیش از ۹۵ درصد رسیده است. طبق اطلاعات وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ، در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین به بیش از ۳۸۵ میلیارد دلار رسیده است که یک رکورد تاریخی محسوب می‌شود.

هم‌زمان با رکوردشکنی بیت کوین، صرافی‌های ارز دیجیتال با افزایش شدید ترافیک بازدید کاربران مواجه شده‌اند. چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، از افزایش ۳۰ برابری ترافیک این صرافی در ساعات اخیر و تأخیر در انجام برخی از معاملات خبر داده است.

 

 

 

 

1399-09-23

معامله‌گر مشهور ارزهای دیجیتال از ۱۰ ارز دیجیتال امیدوارکننده در سال ۲۰۲۱ نام برد

آستین آرنولد (Austin Arnold)، مجری برنامه‌ آلت کوین دیلی (Altcoin Daily) در یوتیوب، فهرست ۱۰ ارز دیجیتالی را که پیش‌بینی می‌کند در سال ۲۰۲۱ رشد قابل خواهند داشت، منتشر کرده است. بیت کوین و کاردانو از جمله ارزهایی هستند که در فهرست این ارزها دیده می‌شوند.

به گزارش کریپتو گلوب، آستین آرنولد، تریدر و استراتژیست محبوب بازار ارزهای دیجیتال، فهرست ۱۰ ارز دیجیتال برتر خود را منتشر کرد که پیش‌بینی می‌کند در سال ۲۰۲۱ به جریان اصلی بازار تبدیل شوند.

بر اساس آخرین برنامه منتشرشده آلت کوین دیلی در یوتیوب، آرنولد بیت کوین را به‌عنوان برترین ارز دیجیتال سال ۲۰۲۱ معرفی کرده است. وی همچنین به افزایش تقاضای سازمان‌ها برای خرید بیت کوین، از جمله خرید بزرگ ۵۰ میلیون دلاری مایکرو استراتژی (MicroStrategy) اشاره کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت، زمانی که قیمت بیت کوین ۱۹,۴۲۷ دلار بود، بیت کوین خریده است.

آرنولد در‌ این رابطه گفته است:

این اولین دوره‌ای است که در آن خزانه‌داری شرکت‌های بزرگ و صاحبان پول هوشمند (پولی که در اختیار سرمایه‌گذاران عمده قرار دارد. اینها پیش از دیگران حرکات سرمایه را شناسایی و پیش‌بینی می‌کنند) به مشوق و مربیِ سرمایه‌گذاری در بیت کوین تبدیل می‌شوند.

 

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب