کریپتوتب ایران

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

کریپتوتب ایران

کریپتو تب چیست ؟ دانلود نسخه اصلی کریپتو تب، آموزش نصب کریپتو تب و ماینینگ کم هزینه ارز دیجیتال ، این سایت جهت آشنایی ایرانیان با مفاهیمی مانند ارز دیجیتال ، ماینینگ ، کریپتو تب ، بیتکوین و غیره ایجاد شده است.
دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر شخصی ، رایانه و تلفن یا گوشی های هوشمند به همراه آموزش استخراج و برداشت ارز دیجیتال بیت کوین از نرم افزار کریپتو تب.
دقت کنید که نرم افزار نسخه ای به نام پرو یا حرفه ای ندارد و تنها یک نسخه عملیاتی دارد.

بایگانی
آخرین مطالب

مراحل فعال سازی کریپتوتب

جهت فعال سازی صحیح کریپتو تب و البته کار کردن با آن در این صفحه توضیحات مبسوطی را ارائه خواهیم کرد. پس از درک ماهیت و مفهوم ارز های دیجیتالی ، ماینینگ و اینکه چرا استخراج رمز ارز را از طریق نرم افزار کریپتو تب انجام می دهید ، اقدام به دانلود و نصب کریپتو تب نمودید. در بخش دانلود کریپتو تب مختصری در مورد فعال سازی آن توضیح دادیم و اینجا توضیح کامل فعال سازی کریپتو تب و نحوه کار کردن با آن را برای شما شرح میدهیم.

پس از نصب اولیه و طی کردن چند قدم ساده با زدن دکمه های آبی رنگ در پایین سمت راست کریپتو تب که تازه دانلود و نصب آن تمام شده است ، نرم افزار صفحه اصلی خود را نشان می دهد که کاملا شبیه گوگل کروم می باشد. این نرم افزار نیز مانند گوگل کروم یک مرورگر اینترنتی است. در کنار این عمل در درون آن یک الگوریتم جهت ماینینگ ارز دیجیتال قرار دارد. حال می پردازیم به فعال سازی صحیح کریپتو تب.

 

 

دقیقا کریپتو تب به همین سادگی است و اما می تواند در عین سادگی کارهای بزرگی انجام دهد. فقط چند قدم دیگر تا دیدن توانایی این مرورگر در استخراج ارز دیجیتال فاصله دارید. اکنون نرم افزار بر روی ویندوز شما نصب و در حال اجرا است. 

دقت کنید که نرم افزار امور مربوط به مرورگری اینترنت را به صورت ناشناس برای شما در همین مرحله از نصب و اجرا انجام خواهد داد اما جهت راه اندازی الگوریتم های ماینینگ ارز دیجیتال بر روی سیستم شما نیازمند فعال سازی با اکانت گوگل شما است. در اینجا به صورت کاملا خلاصه در مورد فعال سازی آن توضیح میدهیم ولی توضیحات کامل تر در این مورد را می توانید در منوی بالا در قسمت فعال سازی کریپتو تب مشاهده نمایید. 

 

فعال سازی صحیح کریپتو تب

پس از نصب و راه اندازی و برخی تنظیمات اولیه به صورت برای کریپتو تب ، جهت فعال سازی الگوریتم استخراج ارز دیجیتال در این نرم افزار باید از طریق حساب کاربری گوگل خود اقدام به فعال سازی کنید. اگر حساب کاربری گوگل ندارید میتوانید از طریق لینک زیر اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کنید و نام کاربری و پسوورد آن را حتما به خاطر بسپارید.

 

جهت ایجاد حساب کاربری به لینک زیر بروید :

Google account

پس از آنکه حساب کاربری ایجاد کردید در قسمت بالای سمت راست کریپتو تب ، در زیر دکمه بستن برنامه ، بر روی دکمه حساب کاربری کلیک کنید و طبق تصاویر زیر اول نام کاربری و سپس پسوورد را وارد کنید. البته در هنگامی که تازه برنامه کریپتو تب را تازه نصب کرده باشید قسمت مربوط به فعال سازی به صورت اتوماتیک برای شما نشان داده خواهد شد. 



ورود نام کاربری 

جهت ورود نام کاربری اکانت گوگل در این قسمت اقدام کنید. مهم نیست نام کاربری که همیشه دارید و برای امور روزانه استفاده می کنید باشد یا یک اکانت جدید اما باید در هر صورت پسوورد آن را به یاد داشته باشید چرا که در آینده برای انتقال وجه درآمدی نیاز است تا از درون ایمیل خود تایید این امر را انجام دهید. پس نام کاربری و پسوورد گوگل برای کریپتو تب بسیار مهم است. 

 

 

 

ورود پسوورد

جهت ورود پسوورد اکانت گوگل در این قسمت اقدام کنید. 

 

 

 

فعال شدن الگوریتم استخراج 

پس از طی مراحل بالا کریپتو تب به طور کامل فعال و آماده اجرای فرآیند ماینینگ است. همواره در نظر داشته باشید که ماینینگ در رایانه بر اساس توان پردازنده و کارت گرافیک انجام میشود. بنابراین سرعت و قدرت ماینینگ بر اساس این دو عامل سنجیده خواهد شد. جهت اطمینان از فعالیت کامل و صحیح مرورگر کریپتو تب می بایست دو عامل را بررسی کنید که در تصویر زیر نشان داده ایم :

 

 

تصویر بالا قسمت بالای سمت راست از ماینر کریپتو تب را نشان می دهد. جهت اطمینان از فعالیت کامل و صحیح مرورگر کریپتو تب می بایست نرم افزار فعال سازی شده باشد و دکمه نارنجی رنگی که مشاهده می کنید به رنگ نارنجی باشد. در ابتدا و پیش از فعال سازی این دکمه به رنگ خاکستری است. اگر پس از فعال سازی به صورت اتوماتیک به رنگ نارنجی تبدیل نشد میتوانید بر روی آن کلیک کنید و منتظر باشید تا نارنجی شود. این امر در رایانه های مختلف بسته به قدرت آنها می تواند مدت زمان متفاوتی را شامل شود. دقت کنید هر گاه با وجود نارنجی بودن دکمه بالا، اگر دوباره آن را فشار دهید مانند بارگذاری مجدد صفحه است و در واقع رخداد خاصی رخ نخواهد داد. هرگاه کریپتو تب به هر علتی فعالیت اصلی خود را انجام نمیداد می توانید با زدن این دکمه دستور ریفرش یا همان بارگذاری مجدد را بدهید. 

سه نقطه سمت راستی نیز بخش تنظیمات کریپتو تب به صورت کلی است که دقیقا شامل همان گزینه های گوگل کروم است. ماهیت و نقش آنها نیز همان است و در فرآیند ماینینگ کریپتو تب نقشی ندارند. اگر در ابتدای فرآیند فعال سازی کریپتو تب تمامی گزینه های اولیه را تایید کرده باشید ( دکمه های آبی رنگ پس از نصب اولیه نرم افزار) تمامی تنظیمات کروم شما بر روی این مرورگر نیز اعمال شده است و به همان شکل کار خواهد کرد. 

گزینه وسطی که در تصویر بالا نیز همچنان خاکستری است یک فعالیت خاص دیگر در ماینر کریپتو تب است که  Cloud Boost  نام دارد. با استفاده از این گزینه می توانید سرعت ماینینگ خود را تا حتی 10 برابر بیشتر کنید که در حال حاضر و زمانی که کریپتو تب را تازه  نصب می کنید برای شما فعال نیست. پس از چند روز فعالیت خود نرم افزار پیشنهاد استفاده از این گزینه را ارائه خواهد داد و در آن زمان می توانید در صورت تمایل این کار را انجام دهید. این گزینه از سایر قسمت های دیگر کریپتو نیز در دسترس قرار دارد که در همین صفحه توضیح خواهیم داد. دقت کنید که استفاده از این گزینه شامل پرداخت هزینه به صورت دلار و یا یورو است که از طریق کارت اعتباری انجام می شود که از چند نظر برای ما در ایران کار سختی است. اما متاسفانه در برخی سایت ها و پیج های اینستاگرامی به اشتباه یا قصد سوء استفاده اینگونه تبلیغ می کنند که اگر این نسخه از نرم افزار را نصب کنید مقداری سود می کنید و یا سرعت شما بیشتر خواهد بود. دقت کنید که نرم افزار تنها یک نسخه عملیاتی دارد و سرعت سیستم شما و شبکه شما که درآینده ساخته می شود نشان خواهد داد که چه میزانی سود خواهید کرد.

اکنون نرم افزار مرورگر کریپتو تب به طور کامل دانلود ، نصب ، اجرا و فعال سازی شده است. از آنجا که کریپتو تب پس از شروع به فعالیت اصلی و ماینینگ گزینه های مختلفی را برای شما نشان می دهد و در واقع بخش های مختلف آن پر از عدد و رقمی است که مدام در حال تغییر است در ادامه بخش های مختلف کریپتو تب را برای شما نشان می دهیم تا با UI  یا همان رابط کاربری آن آشنا شوید و بدانید در هر بخش کریپتو تب چه چیزی را نشان میدهد. 

 

رابط کاربری کریپتو تب

هنگامی که کریپتو تب فعال شده است و با استفاده از الگوریتم داخلی خود به ماینینگ مشغول میشود صفحه اصلی این فعالیت باید همواره باز باشد. دقت کنید که بر اساس الگوریتم برنامه نویسی شده برای این ماینر، اگر شما کریپتو تب را ببندید که واضح است دیگر کار نخواهد کرد و اگر نرم افزار را باز کنید ولی جهت امورات دیگر همواره آن را به حالت مینیمم نگه دارید سرعت ماینینگ تا 3 برابر کاهش خواهد یافت . پس راه حل چیست؟ 

پیشنهاد ما این است که کریپتو تب را به عنوان مرورگر اصلی خود در نظر بگیرید و فعالیت های اینترنتی خود را بر روی آن اجرا کنید و با این کار شما دو هدف را خواهید داشت. مرور صفحات وب و ماینینگ. 

 

تصویری از صفحه اصلی کریپتو تب در حال فعالیت ماینینگ که جهت توضیح بهتر قسمت های مختلف را بر روی آن شماره گذاری کرده ایم. جهت سادگی در رد یابی شماره ها و دیدن تصویر ، در هر دو یا سه شماره که توضیح میدهیم تصویر را تکرار می کنیم تا نیاز به جابجایی شما در این صفحه کم تر شود.


 

1- این دکمه در کریپتو تب که لوگوی اصلی برنامه نیز هست، هنگامی که به رنگ نارنجی دیده می شود به معنی فعال بودن کار ماینینگ کریپتو تب است. همواره هنگامی که فعالیت ماینینگ در حال انجام است کریپتو تب این گزینه را نارنجی نشان میدهد. همین دکمه بر روی نرم افزار های اندرویدی هم در گوشه پایین اپلیکیشن وجود دارد که با فشردن آن کریپتو تب ریفرش می شود.  

دکمه کناری آن در سمت چپ که خاموش است یک فعالیت خاص دیگر در ماینر کریپتو تب است که  Cloud Boost  نام دارد. با استفاده از این گزینه می توانید سرعت ماینینگ خود را تا حتی 10 برابر بیشتر کنید که در حال حاضر و زمانی که کریپتو تب را تازه  نصب می کنید برای شما فعال نیست. پس از چند روز فعالیت خود نرم افزار پیشنهاد استفاده از این گزینه را ارائه خواهد داد و در آن زمان می توانید در صورت تمایل این کار را انجام دهید.دقت کنید که استفاده از این گزینه شامل پرداخت هزینه به صورت دلار و یا یورو است که از طریق کارت اعتباری انجام می شود.

2- این گزینه نشان دهنده اکانت گوگلی است که کریپتو تب را با آن اکتیو کرده اید. هنگامی که بر روی آن کلیک می کنید نام کاربری نشان داده می شود. در واقع سایر گزینه هایی که زیر آن به صورت منو دیده می شوند شامل تنظیمات گوگل اکانت شما می شود. تا زمانی که شما با اکانت خود وارد کریپتو تب شده اید این نرم افزار اقدام به ذخیره آن خواهد کرد و در مراجعه بعدی نیازی به وارد کردن پسوورد نخواهید داشت. 

3-این سه خط افقی در واقع یک منوی سریع به برخی اطلاعات در جریان در مورد ماینینگ و شبکه شما است. هنگامی که آن را کلیک کنید بدون خارج شدن از صفحه اصلی برنامه ، منوی کشویی در سمت راست برنامه ظاهر می شود که مانند تصویر زیر است 

 

 

در منوی باز شده بالا اطلاعات زیر را خواهید داشت :

چهار خط اول نشان دهنده میزان درآمد شما از ماینینگ توسط سیستم خود و شبکه خود هستید. گزینه بعدی که آبی رنگ هم هست جهت برداشته عایدی شما و وارد کردن آن به کیف پول تعبیه شده است. هنگامی که آن را کلیک کنید اگر به حداقل میزان مورد نیاز در درآمد ماینینگ رسیده باشید کریپتو تب به شما اجاز می دهد تا با وارد کردن کد خصوصی والت خود آن را برداشت کنید. 

گزینه بعدی که شامل خط افقی آبی رنگ است نشان دهنده سرعت ماینینگ بر روی سیستم کنونی شماست. 

بخش بعدی که شامل حالت عقربه ساعت مانند است نشان دهنده تعداد افرادی است که در شبکه شما در هر سطحی وارد شده اند و با افزایش تعداد آن کم کم به سمت بالا حرکت می کند و افزایش می یابد. افزایش تعداد افراد شبکه و شرایط آن را در منوی همکاری در کریپتو تب توضیح داده ایم. 

گزینه بعدی که دارای یک گزینه کپی در سمت راست خود است شامل لینک دعوت شما است. با فشردن دکمه کپی می توانید لینک کریپتو تب را ارسال کنید. 

 

 

4- این بخش که شامل دو گزینه در دو سر یک نوار است وقتی در سمت چپ قراردارد موجب خاموش شدن فرآیند ماینینگ در کریپتو تب میشود. با کلیک بر روی آن و قرار گرفتن آن در سمت چپ یک نوار آبی رنگ ظاهر می شود و در این حالت کریپتو تب بعد از چند ثانیه شروع به اجرای استخراج ارز دیجیتالی می نماید. 

دقت کنید در سیستم هایی که دارای کارت گرافیک مجزایی بر روی سیستم هستند ، این نوار در سه حالت یا بیشتر قابل تنظیم است اما در سیستم هایی که کارت گرافیک جداگانه ای ندارند تنها دو گزینه خاموش و روشن قابل تنظیم است. پس بطور ساده همانطور که در بالای آن نیز قید شده است این بخش تنظیم کننده سرعت ماینینگ است. 

5-در فرآیند ماینینگ و سنجش سرعت و توان سیستم در این امر نرخی مطرح می شود به نام هش ریت. وقتی کریپتو تب بر روی سیستم شما در حال ماینینگ است ، در این بخش عددی نشان داده می شود که نشان دهند هش ریت ماینینگ روی سیستم شما است که بر اساس ثانیه سنجیده می شود. هنگامی که برنامه های کمی بر روی رایانه شما در حال اجرا باشه میزان بیشتری از فضای محاسباتی پردازنده در اختیار کریپتو تب خواهد بود و در این شرایط هش ریت بالاتر خواهد بود. همچنین با تنظیم مورد 4 که توضیح آن در بخش قبلی بود، می توان هش ریت را کم یا زیاد کرد. 
کریپتو تب بر اساس الگوریتم هایی که درون آن قرار دارد می تواند بر اساس توان سیستم شما این موارد را بطور اتوماتیک تنظیم کند .

6-یک فعالیت خاص دیگر در ماینر کریپتو تب است که  Cloud Boost  نام دارد. با استفاده از این گزینه می توانید سرعت ماینینگ کریپتو تب خود را تا حتی 10 برابر بیشتر کنید که در حال حاضر و زمانی که کریپتو تب را تازه  نصب می کنید برای شما فعال نیست. پس از چند روز فعالیت خود نرم افزار پیشنهاد استفاده از این گزینه را ارائه خواهد داد و در آن زمان می توانید در صورت تمایل این کار را انجام دهید.

7-این بخش نشان دهنده تعداد افرادی است که در شبکه دوستان شما و از طریق شما کریپتو تب را بر روی رایانه خود، در دوران کرونا و به صورت دور کاری و کار الکترونیکی اقدام به درآمدزایی از اینترنت آن هم در یک فناوری کاملا نوین نصب کرده اند. بدیهی است که هرچقدر تعداد این افراد در یک بازه زمانی کوتاه بیشتر باشد تعداد ماینر های بیشتری در حال فعالیت خواهند بود و در نتیجه سود شما بیشتر خواهد شد. 

8-این بخش نشان دهنده تعداد بیت کوین هایی است که در اثر فعالیت ماینینگ کریپتو تب به شما به عنوان درآمد و سود تخصیص داده است. این میزان از بیت کوین به علت گرانقیمت بودن خود بیت کوین میتواند در همان ابتدا هم ارزشمند باشد. میزان کمتری از بیت کوین را ساتوشی می نامند. هر گاه با توجه به قدرت سیستم شما و مدت زمان ماینینگ کریپتو تب و همینطور گستره شبکه شما ، سرعت رشد سودآوری شما بیشتر خواهد بود و هنگامی که این میزان از  0.00001 بیت کوین بیشتر شد می توانید آن را برداشت کنید و وارد کیف پول خود کنید.  

9-نشان دهنده درآمد شما بر اساس بیت کوین و بر اساس فعالیت ماینینگ کریپتو تب بر روی سیستم خود شما است. 

10-نشان دهنده درآمد شما بر اساس بیت کوین و بر اساس فعالیت ماینینگ کریپتو تب بر روی سیستم شبکه شما است. 

11-نشان دهنده درآمد شما بر اساس بیت کوین و بر اساس فعالیت ماینینگ کریپتو تب بر روی سیستم خود شما و سیستم شبکه شما  به طور جمعی است. این آیتم برابر با آیتم شماره 8 است. 

12-ارزش بیت کوین در بازار جهانی بر اساس دلار آمریکا را نشان می دهد. 

13-این بخش شامل لینک شما بر روی سیستم کریپتو تب است. جهت دعوت از دوستانتان برای ماینینگ از طریق کریپتو تب می توانید این لینک را کپی کنید و برای آنها ارسال کنید.

14-جهت پیوستن به شبکه های اجتماعی که کریپتو  تب در آنها حضور دارد می توانید از این گزینه استفاده کنید. 

 

 

خب تا اینجای کار بخش های مختلف صفحه اصلی نرم افزار کریپتوتب را برای شما نشان داده و توضیح دادیم. اما این نرم افزار شامل بخشهای دیگری نیز هست که از طریق دو لینک بالای صفحه به نام های  Affiliate Dashboard   و  Promo and links  قابل دسترسی است. هر دوی این لینک ها در مورد فعالیت حال حاضر کریپتو تب بر روی سیستم شما و درآمدزایی مستقیم شما از فعالیت کریپتو تب تاثیری ندارند. اما اگر خواسته باشید تا شبکه وسیعی از افراد را گرد آورید و راه ثروتمند شدن از طریق ماینینگ با استفاده از کریپتو تب را به آنها نیز آموزش دهید این دو گزینه برای شما بسیار مهم و حیاتی خواهند بود. هر دوی این بخش ها را در منوی همکاری به طور کامل توضیح خواهیم داد ولی در اینجا به صورت خلاصه اشاره ای به آنها خواهیم داشت .

بخش  Affiliate Dashboard  یا همان داشبور همکاری در کریپتو تب به صورت زیر برای شما نشان داده خواهد شد
 

 

1- همان داشبورد است و با کلیک بر روی آن این صفحه ریفرش میشود. شامل چند بخش است که در بخش بعدی همین صفحه آن را توضیح خواهیم داد. 

2- نشان دهنده تعداد سیستم هایی است که شما به صورت مستقیم درون کریپتو تب فعال نموده اید. شما می توانید بیش از 1 سیستم را به صورت مستقیم و یا اکانت های مختلف راه اندازی کنید و در یکجا آن ها را مدیریت کنید. 

3-برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی و جهت سرعت بیشتر برای شما این بخش دارای تصاویری از نرم افزار کریپتو تب، لوگو و آیکون ها است . شما می توانید در اندازه های متفاوت اقدام به دانلود آنها نمایید. 

4-در برگیرنده توضیحات اصلی و کلی در مورد نرم افزار کریپتو تب می باشد. همچنین درون آن یک ماشین حساب احتمالات قرار دارد که نشان می دهد در صورت گسترش شبکه شما چه میزان درآمدی در انتظار شما است. 

5-میزان بیت کوین ماین شده در سیستم شما درون کریپتو تب را نشان می دهد. 

6-میزان بیت کوین ماین شده در سیستم شما درون کریپتو تب را نشان می دهد. 

7-این بخش درون کریپتو تب از سمت چپ به راست شامل موارد زیر است : 

- لینک آی دی شما که نشان دهنده لینکی است که سیستم با آن شما را شناسایی و زیر مجموعه شما را اضافه می کند.

-دکمه کپی لینک درون ماینر کریپتو تب.

-توضیحی که شما در سیستم کریپتو تب برای هر لینک خود درج کرده اید .

-تعداد دفعاتی که لینک شما بر روی سرور کریپتو تب باز شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب از روی سرور کریپتو تب و توسط لینک شما دانلود شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب پس از دانلود از سرور کریپتو تب بر روی سیستم هایی نصب شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب پس از دانلود از سرور کریپتو تب بر روی سیستم هایی نصب شده است. 

-تعداد دفعاتی که کریپتو تب پس از نصب بر روی سیستم ها به طور صحیح فعال سازی شده است. 

-میزان بیت کوین ماین شده در سیستم شبکه ای شما درون کریپتو تب را نشان می دهد. 

 

 

پس از توضیح بخش اول مربوط به داشبورد ، قسمت دوم از این منو را برای شما تشریح خواهیم کرد.

در تصویر زیر این بخش از نرم افزار کریپتو تب در زیر منوی داشبور را مشاهده مینمایید.

 1- گزینه اول نشان دهنده کل این باکس است که شامل مجموع تمامی شبکه ماینینگ های فعال در کریپتو تب است. این شبکه در واقع شامل سیستم خود شما و تمامی دوستانتان به عنوان زیرمجموعه شما در کریپتو تب است. 

2- این قسمت نشان دهنده سیستم خود شما است. اگر تعداد بیش از یک سیستم را با یک اکانت گوگل مشابه در کریپتو تب فعال کرده باشید در اینجا عددی به غیر از یک را خواهید دید. 

3- نشان هنده تعداد دفعالتی است که مرورگر کریپتو تب توسط لینک آی دی شما مورد دانلود قرار گرفته است. 

4- نشان هنده تعداد دفعالتی است که مرورگر کریپتو تب توسط لینک آی دی شما مورد نصب صحیح قرار گرفته است. 

5- نشان هنده تعداد ماینر هایی است که زیر مجموعه مرورگر کریپتو تب و توسط لینک آی دی شما مورد دانلود ، نصب صحیح و فعال سازی  قرار گرفته است و هم اکنون روشن است و در حال ماینینگ می باشد.

6- این قسمت نشان دهنده میزان بیت کوین درآمدی شما بر اساس تخمینی از دلار برای شما است. 

7- این قسمت سطوح افرادی است که توسط شما و یا زیر مجموعه شما به استفاده از کریپتو تب دعوت شده اند و آن را پذیرفته اند. در نظر داشته باشید که این سطوح می تواند تا 10 ادامه یابد و در تعداد در هر سطح هیچ محدودیتی ندارید. 

 

 

بخش بعدی که در قسمت افلییت مارکتینگ برای شما تشریح می کنیم لینکی در بالای صفحه است که به نام  PROMO  می بینید. این کلمه خلاصه کلمه ی promotion  است. در ادامه تصویری از بالاتری قسمت این صفحه در کریپتو تب برای شما نشان داده شده است و پس از آن به توضیح مختصری در مورد آن خواهیم پرداخت.

 

 

 

در بخش پروموشن یا ترجمه مناسب حوزه مارکتینگ آن " ترفیعات" اقلامی را کریپتو تب در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از آنها بتوانید فعالیت های حوزه دیجیتال مارکتینگ را ساده تر و سریع تر انجام دهید. 

برخی از انواع مواردی را که کریپتو تب به صورت آماده شده در اختیار شما قرار میدهد شامل تصاویر UI ، لوگو ، آیکون و انواع بنر ها است. شما می توانید در آگهی های دیجیتالی خود برای کریپتو تب و یا بطور مثال ایمیل مارکتینگ از این موارد استفاده زیادی ببرید.

 

 

بخش بعدی که در قسمت افلییت مارکتینگ برای شما تشریح می کنیم آخرین لینکی در بالای سمت چپ صفحه است که به نام   ABOUT می بینید. در این بخش به صورت کاملا سریع و کاربردی در مورد کریپتوتب توضیحاتی ارائه شده است. این صفحه را به سه قسمت تقسیم کرده ایم و در مورد آن توضیح خواهیم داد. 

 

 

 

در اینجا کریپتوتب طی چند گام ساده نشان میدهد که رمز سودآوری و فعالیت صحیح کریپتوتب در چیست. در مرحله اول باید لینک شخصی خود را برای دوستان خود ارسال کنید. در مرحله دوم دوستان شما کریپتو تب را نصب و فعال سازی کرده اند. در مرحله سوم اعضای شبکه ای که ساختید اقدام به ماینینگ می نمایند و درآمد کسب می کنند. در مرحله چهارم شما هم در کنار فعالیت آنها سود کسب می کنید که کریپتو تب آن را به صورت بیت کوین به شما ارائه می نماید.

 

 

در خصوص این شبکه یا مجموعه ای از دوستان شما که با شما فعالیت و کسب درآمد می کنند توضیحاتی به صورت زیر ضروری است 

 

 

در خصوص شبکه سازی و فعالیت مجموعه ای در کریپتو تب و توضیحات کامل آن می توانید به منوی بالای وب سایت با عنوان  همکاری  مراجعه کنید و آموزش های لازم را دریافت نمایید. اما همانطور که در تصویر بالا به صورت خلاصه دیده می شود در اینجا کمی به توضیح آن خواهیم پرداخت. 

همانطور که در این تصویر مشاهده می نمایید شما می توانید تا  10 سطح اقدام به دوست یابی در کریپتو تب و مجموعه سازی یا ایجاد شبکه نمایید. نکته مهم آن است که شما در این زمینه هیچ محدودیتی ندارید. در هر سطح هر تعدادی از دوستان شما می توانند قرارداشته باشند. درصد سودآوری هر سطح برای شما نیز در این تصویر مشخص است که شامل درصدی از ماینینگ آنها در کریپتو تب برای شما است.

 

در همین راستا کریپتو تب یک ماشین حساب احتمالات را برای شما در نظر گرفته است که در این صفحه آن را مشاهده می کنید.

 

 

 

کریپتوتب در این ماشین حساب، تعداد دوستان شما را برای مجموعه سازی به صورت پیش فرض 5 فرد در نظر گرفته است . در قدم بعدی برای آنها هم همین فرض را در پیش گرفته است. 

این اسلایدر ها قابل تنظیم و جابجایی است. می توانید آنها را در کریپتو تب جابجا کنید. 

پس از جابجایی و تنظیم دلخواه ، دکمه بزرگ آبی زیر آن را کلیک کنید. سپس اتفاقی به صورت تصویر زیر رخ داده شده و نشان داده می شود.

 

 

در این تصویر ما با حفظ حالت پیش فرض اقدام به اجرا محاسبات در کریپتو تب کرده ایم. همانطور که می بینید با فرض اضافه شدن 5 نفر به مجموعه ، درآمد ماهانه از کریپتوتب و به صورت بیت کوین برابر با 1.76 بیت کوین و برابر با 40636 دلار خواهد بود و تعداد دوستان شما در مجموعه به بیش از 12 میلیون نفر خواهد رسید.