کریپتوتب ایران

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

آشنایی با کریپتوتب و استخراج ارز دیجیتال رایگان و بدون تجهیزات پیچیده و گران قیمت ماینینگ

کریپتوتب ایران

کریپتو تب چیست ؟ دانلود نسخه اصلی کریپتو تب، آموزش نصب کریپتو تب و ماینینگ کم هزینه ارز دیجیتال ، این سایت جهت آشنایی ایرانیان با مفاهیمی مانند ارز دیجیتال ، ماینینگ ، کریپتو تب ، بیتکوین و غیره ایجاد شده است.
دانلود کریپتو تب برای کامپیوتر شخصی ، رایانه و تلفن یا گوشی های هوشمند به همراه آموزش استخراج و برداشت ارز دیجیتال بیت کوین از نرم افزار کریپتو تب.
دقت کنید که نرم افزار نسخه ای به نام پرو یا حرفه ای ندارد و تنها یک نسخه عملیاتی دارد.

بایگانی
آخرین مطالب

ماینینگ (Mining) یا استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال به فرایند تایید تراکنش‌ها در شبکه ارزها می‌گویند که با تولید سکه یا همان ارز دیجیتال جدید همراه است و با CPU، کارت گرافیک یا ای‌سیک یا همان ماینر انجام می‌شود.

استخراج از معادن فیزیکی فعالیتی است که انسان‌ها هزاران سال است که آن را انجام می‌دهند. از زمان سکونت اولیه انسان‌ها در آفریقا تا اوج امپراطوری رومی‌ها، و حتی در حال حاضر، استخراج همچنان ادامه دارد و بهترین راه رسیدن به مواد معدنی ارزشمند است. در این راه دانش انسان تا کنون انباشته شده و همواره ابزارهای قوی تری برای استخراج مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

 

اگر نیاز به مطالعه بیشتر و ادامه مطلب ندارید و همین حالا می خواهید ماینینگ بیت کوین را انجام دهید در همین جا لینک دانلود نرم افزار را برای شما می گذاریم تا در اسرع وقت به آن دسترسی داشته باشید :

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----

 

 

 

اما همان‌طور که به علت دیجیتالی شدن جهان مان در آستانه طلوع یک انقلاب اقتصادی جدید و یا در واقع تکامل جدیدی هستیم، دیگر نیازی نیست که برای به دست آوردن طلا و الماس تیشه برداریم و شروع به کندن سنگ‌های سخت کنیم. اکنون ابزار ها و معادن تغییر کرده اند. در حال حاضر می‌توانیم این کار را به راحتی حرکت دادن دست‌ها و کلیک روی ماوس خود انجام دهیم. می‌پرسید چگونه؟ با استخراج ارز دیجیتال نگران نباشید، چون ارزهای دیجیتال از چیزی که فکر می‌کنید با ارزش‌ترند. محبوب‌ترین و پادشاه بازار ارزهای دیجیتال بیت کوین است.

۱۰ سال پیش بیت کوین ارزش چندانی نداشت و در واقع در آن سالها قیمت یک پیتزای 20 دلاری برابر با 10000 بیت کوین بوده است اما ‌هم‌اکنون ارزش آن از بسیاری از چیزهایی که می‌توانید فکرش را بکنید هم بیشتر است. اصطلاح «استخراج ارز دیجیتال» کمی گمراه‌کننده است، چرا که شما صرفا ارزهای دیجیتال را پیدا نمی‌کنید. بلکه در طی این فرآیند به تامین امنیت شبکه بلاک چین نیز کمک می‌کنید.

شبکه های ارزهای دیجیتال الزاما توسط یک نهاد یا شرکت یا دولت پشتیبانی نمی شوند و به همین دلیل برای پایداری و امنیت خود نیازمند اینترنت ( مجموعه ای از  رایانه های متصل به هم ) هستند. بطور مثال وقتی من کریپتو تب را بر روی سیستم خود و یا حتی تلفن همراه خود دارم و با آن اقدام به ماینینگ می نمایم بخشی از شبکه امنیت ارزهای دیجیتالی می شوم و دقیقا به همین دلیل پاداشی دریافت می کنم که همان ارز دیجیتال است.

 

استخراج ارز دیجیتال

عملکرد بیشتر ارزهای دیجیتال مشابه یک شبکه همتا به همتاست و تراکنش‌های این شبکه‌ها بدون نیاز به واسطه ها انجام می‌شوند. این بدان معناست که ما برای انجام تراکنش‌ها دیگر به نهاد‌های متمرکز مانند بانک‌ها یا موسسات نیاز نداریم. با این وجود شاید برای شما این سوال ایجاد شود که امنیت این شبکه‌ها چگونه تامین می‌شود.

در واقع ماینرها یا استخراج‌کنندگان این وظیفه را به عهده دارند. تراکنش‌ها در شبکه‌های ارز دیجیتال می‌توانند شامل انتقال سکه‌ بین افراد مختلف، ایجاد قراردادهای هوشمند و انواع مختلف دیگری باشند. تراکنش‌ها پس از اعتبارسنجی توسط مشارکت‌کنندگان شبکه که نود (node) خوانده می‌شوند، برای پردازش و ثبت شدن در بلاک چین باید پردازش شوند. از آنجا که هیچ نهاد مرکزی وجود ندارد که بتواند فرایند پردازش تمامی تراکنش‌ها را به تنهایی و با ضریب اطمینان بسیار بالا انجام دهد، استخراج‌کنندگان کامیپوترها و دستگاه‌های محاسباتی مخصوص خود را در اختیار شبکه قرار می‌دهند تا به انجام این فرایند کمک کنند.

 

اگر نیاز به مطالعه ادامه مطلب ندارید و همین حالا می خواهید ماینینگ را انجام دهید در همین جا لینک دانلود نرم افزار را برای شما می گذاریم تا در اسرع وقت به آن دسترسی داشته باشید :

 

 

اگر تا کنون برنامه کریپتو تب را برای کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه دانلود نکرده اید

بیش از این فرصت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه کریپتو تب را دانلود و فعال سازی کنید

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----

 

 

زمانی که فرایند پردازش یک بلاک داده تمام شده و آن بلاک به اصطلاح استخراج می‌شود، ماینری که موفق به پردازش بلاک شده پاداشی از شبکه تحت عنوان پاداش بلاک (Block Reward) و همچنین کارمزدهای مربوط به تراکنش‌های بلاک را از آن خود می‌کند. نحوه کار کردن ارزهای دیجیتالی که شبکه‌ آن‌ها مبتنی بر استخراج است که به اصطلاح به آن اثبات کار می‌گوییم، ایجاد انگیزه اقتصادی کافی برای ماینرهاست تا بتوانند در فرآیند مورد نظر سهم خود را از تایید تراکنش‌ها دریافت کنند. هدف اصلی تایید تراکنش‌هایی است که باید در دفتر کل توزیع شده‌ای که بلاک چین نام دارد، ثبت شوند. انجام این کار شما را به بخش مهمی از شبکه تبدیل می‌کند. پاداش ماینرها به صورت سکه‌های دیجیتال برای کمکی که به شبکه‌ کرده‌اند و انرژی که دستگاه محاسباتی آن‌ها صرف کرده، در نظر گرفته می‌شود.

نکته مثبت استخراج کردن این است که تا زمانی که شما سخت‌افزار محاسباتی قدرتمند و متصل به اینترنت داشته باشید، می‌توان در هر زمان و مکانی استخراج را انجام داد. استخراج ارز دیجیتال را می‌توان با استخراج طلا مقایسه کرد؛ به این صورت که ارزهای دیجیتال در طراحی قوانین و مقررات شبکه (که پروتکل خوانده می‌شود) وجود دارند، همانند طلاهایی که در معادن وجود دارند اما هنوز قابل دسترسی نیستند یا که هنوز از دل خاک بیرون کشیده نشده‌اند.

استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال یا ماینرها کاری انجام می‌دهند که به وسیله آن می‌توانند به ارزهای دیجیتال دست پیدا کنند. استخراج ارزهای دیجیتال مستلزم حل معادلات پیچیده ریاضی است که تنها سخت‌افزارهای پیشرفته می‌توانند آن را انجام دهند. سطح پیچیدگی با حضور استخراج‌کنندگان بیشتر در طول زمان، افزایش می‌یابد و به همین خاطر استخراج‌کردن نیز سخت‌تر می‌شود؛ درست مانند استخراج طلا که با گذشت زمان سخت‌تر می‌شود چرا که ذخایر معادن آن کاهش می‌یابد.

 

در پایان باید گفت که عمل استخراج با استفاده از ماینر ها و ... جدا از مسائلی مانند قیمت های گزاف ماینر ها ، مسئله قیمت برق ، مسئله گرما و غیره عملی ست که با توجه به سطح قوانین کشور و نرخ ارز های دیجیتال بسیار پر ریسک محسوب می شود و همین امر موجب می شود که بسیاری از افراد حتی با وجود داشتن سرمایه مناسب برای راه اندازی این امر در این راستا اقدام نمی کنند. بنابراین یکی از بهترین شیوه های انجام  ماینینگ می تواند استفاده از نرم افزار کریپتو تب باشد . استفاده از این نرم افزار برای رایانه و گوشی تلفن همراه برنامه ریزی و بهینه شده است. در بخش های دیگر این وب سایت در این خصوص به طور کامل توضیح ارائه شده است . اکر همین حالا می خواهید ماینینگ را انجام دهید در همین جا لینک دانلود نرم افزار را برای شما می گذاریم تا در اسرع وقت به آن دسترسی داشته باشید :

 

👇

دانلود کریپتوتب  

---  دانلود نرم افزار کریپتو تب برای نصب روی رایانه   ----